חיים: "הלוואי שרוצ'ט יגיע. קופי? אולי השחקן הכי יקר שהיה בכפ"ס"

אופיר חיים, יהב אפריאט
אופיר חיים, יהב אפריאט | מאור אלקסלסי

אחרי ה-1:3 הגדול בק"ש, מאמן העולה החדשה דיבר ב-103FM: "שום הגדיר עלייה לפלייאוף העליון בתור הישג", הרכש החדש: "שחקן יוצא מן הכלל". צירוף חלוץ: "רוצים את גיל יצחק". וגם: המשחק הקרוב נגד מכבי ת"א

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

"יצחק שום ביקש שנהיה בפלייאוף העליון, זה מה שהוא הגדיר לי בתור הישג. זה יהיה קשה מאוד, אבל אנחנו שואפים להתפתח להתקדם ולך תדע – הלוואי", כך סיפר הערב (שלישי) אופיר חיים, מאמן הפועל כפר סבא, בראיון לתוכנית הספורט של 103FM. "אם ננצח כמה משחקים רצופים ונצבור ביטחון, אולי נוכל להסתכל קדימה. המטרות שלי? להישאר בליגה ולהציג את היכולת שאנחנו מציגים עכשיו", הוסיף.

על הניצחון המפתיע בקריית שמונה: "אנחנו די מרוצים. אנחנו יודעים שהתחזיות היו נגדנו וכנראה שככה הן יהיו לאורך כל העונה. אני מאוד מאוד שמח. יצחק שום שמח. כל הקבוצה שמחה. אנחנו נראים טוב. אנחנו מרוצים ושמחים, אבל זה בסך הכל משחק אחד ואסור לשכוח את העובדה הזו". ההפסד להפועל חיפה: "נמדדים בתוצאות, אבל שיחקנו טוב לאורך לפחות 60 דקות. הפסדנו, אבל הצגנו את היכולת שרצינו גם כשהפסדנו".

על מעורבותו של יצחק שום: "הוא לא מתערב לי בכלל. הוא כמובן עזר לי מאוד בבניית הסגל, אבל אנחנו בכל ללא מדברים על ההרכב ועל הסגל לפני משחקים".


אופיר חיים עם יצחק שום (הפועל כפר סבא)

עמדת החלוץ: "זה נכון שקוקו לא יכול לבד, אבל אסור לשכוח שיש לנו חלוץ מאוד מוכשר כמו בן מיזן שנעדר בגלל פציעה. האינדיקציה שלי לגביו זו העונה שעברה, הוא הבקיע קרוב לדו ספרתי במרמורק. הקבוצה אמנם ירדה ליגה, אבל זה לא אומר שהוא לא שחקן טוב ושהוא לא יודע להבקיע שערים. רק שחקן זר יכול להביך הגנות בליגת העל? אני לא חושב ככה. אני סומך על קוקו. אנחנו רוצים גם את גיל יצחק, אבל אני לא יודע אם זה ייצא לפועל. הפערים בין הליגה הראשונה לשנייה לא כאלה גדולים והעובדה היא שיש לנו שישה או שבעה שחקנים שהיו בלאומית. עומר פדידיה, לדוגמא, מציג יכולת טובה וכובש גם בליגת העל".

הרכש החדש גרשון קופי: "קשר אמצע מצוין שצריך להיכנס לכושר ואמור לשדרג אותנו. הוא היה שחקן הרכב ב-MLS. הוא באמת שחקן יוצא מן הכלל. הוא הלך לשחק בכווית בעונה שעברה, כנראה בשביל כסף ועכשיו אנחנו מחכים שהוא ייכנס לכושר משחק ויעמוד לרשותנו. זה השחקן הכי יקר שלנו, אולי אפילו הכי יקר שהיה בתולדות המועדון".

מועמדותו של אדריאן רוצ'ט: "אני מאוד מקווה שנצליח לצרף אותו. אני מאוד אוהב אותו ומאמין בו, הלוואי שזה יקרה".


רוצ'ט. "הלוואי שנצרף אותו" (מאור אלקסלסי)

ההזדמנות שקיבל בכפר סבא: "צ'אנס אחרון? אני עדיין צעיר. אני רואה בזה הזדמנות טובה להיחשב כמאמן ליגת העל לגיטימי בשנים הקרובות. אני מאמין בעצמי. הלוואי שנצליח השנה, אבל גם אם חלילה לא – זה לא אומר שאני לא יכול לאמן בשנה הבאה".

המשחק נגד מכבי תל אביב אחרי הפגרה: "אנחנו נבוא במטרה להוציא את התוצאה הטובה ביותר ולעשות את הכל בשביל לנצח. הם יותר איכותיים, אבל כשמתחיל המשחק הכסף לא מדבר ונעשה את הכל בשביל לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי