רוצ'ט הגיע להבנות עם כפר סבא, שמחכה לשחרורו מעפולה

יעשה את השינוי? רוצ'ט
יעשה את השינוי? רוצ'ט | צילום: איתן הנסברגן

הקשר הגיע לעמק השווה עם הקבוצה מהשרון בנוגע לתנאיו הכספיים, אך יו"ר הקבוצה מליגת המשנה עמיר נוי עדיין מסרב לוותר עליו. העולה החדשה תנסה להגיע להסדר עם עומר צלישר, בו מעוניינות סכנין ואום אל-פאחם

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא ממשיכים לעשות מאמצים על מנת לצרף את קשר הפועל עפולה אדריאן רוצ'ט, כאשר נכון לרגע זה יו"ר הקבוצה מבירת העמק עמיר נוי מסרב לבקשת השחקן לעזוב.

רוצ'ט, שנעדר מהאימונים האחרונים של עפולה בשל פציעה קלה, כבר הגיע להבנות כספיות מסוימות עם העולה החדשה לליגת העל, כאשר אם יצטרף הוא צפוי לחתום לשנתיים והבהיר לקבוצה מהצפון כי הוא מעוניין לעזוב, גם לאור העובדה שבקבוצה לא עמדו בהבטחה לבנות סביבו קבוצה שתתמודד על העלייה. בעפולה צפויים לדרוש גם פיצוי כספי עבורו, אך ההערכה היא שלבסוף רוצ'ט יעשה את הדרך לשרון ויחזור לסיבוב נוסף בליגת העל.

מנגד, בכפר סבא ינסו להגיע עם עומר צלישר להסכם על עזיבתו. הקשר אמנם חזר לאימונים בשבוע שעבר, אך לא נמצא בתוכניות ומבוקש בבני סכנין ואום אל פאחם מהליגה הלאומית. צלישר מעוניין לחתום בליגת העל ובקבוצה מהשרון צפויים להיפגש עימו בניסיון להגיע להסדר, שעשוי לכלול פיצוי של מספר משכורות או השתתפות בשכרו בקבוצה בה יחתום.

"אנחנו מקווים מאוד שכבר בימים הקרובים הנושא ייסגר ונוכל לצרף את אדריאן", אמרו בקבוצה של אופיר חיים, שם יצאו שבעי רצון מהניצחון על הפועל קריית שמונה. על מנת להריץ את לירוי צעירי וגרשון קופי, בקבוצה עדיין מנסים למצוא יריבה למשחק אימון בימים הקרובים, אך טרם הושגה אחת כזו.

אופיר חיים ממתין להגעתו של רוצ'ט. (מאור אלקסלסי)
אופיר חיים ממתין להגעתו של רוצ'ט. (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי