הפועל ת"א הגבירה את המאמצים להחתמת ספירובסקי

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

האדומים מנהלים מו"מ עם פרצווארוש במטרה לצרף את הקשר ממקדוניה הצפונית שאמור לחתום לעונה אחת תמורת 170 אלף יורו. הועברה הצעה כספית נוספת על אולהה, חלוץ פורטוגלי הוצע, גם כחלון ואולסק מועמדים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב צפויה לערוך בימים הקרובים שינויים משמעותיים בסגל. במועדון צפויים לצרף שלושה שחקנים ובמקביל להיפרד מארבעה אחרים שלא נמצאים בתוכניות של המאמן ניסו אביטן.

הפועל תל אביב מנהלת מו"מ מואץ עם מנהלי הקבוצה ההונגרית פרצווארוש במטרה לצרף את סטפן ספירובסקי אשר שוהה בישראל עם נבחרתו מקדוניה הצפונית והוא אמור לחתום על חוזה לעונה אחת תמורת שכר של 170 אלף יורו. למרות שהקשר לא נמצא בתוכניות של אלופת הונגריה, הקבוצה דורשת עבורו פיצוי כספי דבר שעלול להוות מכשול.

בתוך כך, אתמול בערב (שלישי) הועברה הצעה כספית נוספת לקבוצה הווייטנאמית במטרה לשחרר את החלוץ הניגרי מייקל אולהה בתוך עשרה ימים, ימים ספורים לפני שהליגה האסייתית תסתיים. האדומים הציעו 50 אלף דולר וכעת הם ממתינים לתשובה.


הוגשה הצעה כספית נוספת על מייקל אולהה (האתר הרשמי)

במועדון הבהירו: "לא נוותר על מייקל אולהה והוא יהיה בחודורוב בקרוב או אחרי מועד ההעברות ויתאמן כאן עד שיירשם בחודש ינואר. אין כוונה לוותר עליו הוא החלוץ באביטן רוצה יותר מכול שחקן אחר".

שחקן נוסף שמועמד להפועל תל אביב הוא החלוץ הצ'כי ואקס הפועל באר שבע, תומאש פקהארט, שאמור לקיים שיחה עם המאמן ניסו אביטן, אך עם זאת לא מתלהב לשוב לישראל. לאביטן אופציות נוספות ומלבד החלוץ הסלובקי יאקוב סילבסטר שנותר ללא קבוצה ומוכן להתגמש כספית. מי שהוצע לאדומים הוא החלוץ הפורטוגלי של אונברסיטטה קראיובה, קרלוס פורטס בן ה-24, שלא כבש בעונה שעברה בליגה הרומנית.

מי שצפוי לעזוב באופן רשמי את המועדון הוא הברזילאי קלאודמיר פריירה, אשר מבוקש בראשון לציון. בנוסף, גם רועי זיקרי קיבל הודעה כבר לפני שבועיים שאינו בתוכניות לעונה הקרבה ועליו לחפש קבוצה. על פי גורמים במועדון, החלוץ יעבור להפועל חדרה למרות שהוא מבוקש בשתי קבוצות נוספות.


תומאש פקהארט. ישוב לישראל? (אודי ציטיאט)

זיקרי שלא היה בסגל בשני המשחקים הראשונים בליגת העל, יוכל להתאמן בחדר הכושר כמו שעושה אחמד עאבד אשר הבהיר כי יעשה כל דבר שיתבקש ויתאמן היכן שיודיעו לו כדי לכבד את חוזהו. לעאבד נאמר שלא להגיע לאימונים והוא החליט כן להתייצב במתחם חודורוב. גם המגן הימני עבדי פראחת נמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון ומסרב לעזוב. במקביל, שני שחקני מכבי נתניה, ויקי כחלון וניקו אולסק, הוצעו להפועל תל אביב.

במועדון לא אהבו את המהלך של הקפטן החדש מאור בוזגלו, שהעביר את סרט הקפטן לאוראל דגני שדחה בנימוס את ההצעה. כפי שפורסם כאן, דגני הבהיר כי הוא רוצה להיות הקפטן הבכיר של הקבוצה. גורם במועדון אמר: "מאור בוזגלו נתן כבוד לאוראל דגני וזו החלטה שלו. הוא הקפטן המוביל יחד עם ניר לקס וצריך להפנים שהוא הקפטן".


הוצע להפועל תל אביב. ניקו אולסק (דני מרון)

לאחר שקיימה אימון בוקר, תקיים הערב הפועל תל אביב משחק בחולון הורקה נגד מועדון כדורגל ירמיהו חולון מליגה א' דרום, לזכרו של כדורגל העבר חיים ירמיהו שהלך לפני מספר שנים לעולמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי