איביץ': "מעולם לא פנו אליי מאריס, אין לי כוונה לחזור ליוון"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי תל אביב הרגיע את הרוחות בראיון לאתר היווני "SDNA" ואמר: "הופתעתי לראות את הדיווח, יש לי חוזה במכבי ת"א ושום דבר לא השתנה". גורם בכיר בסלוניקי סיפר לספורט1: "הפרטים בתקשורת אינם נכונים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הדיווח על כך שוולדימיר איביץ' נמצא בשיחות עם אריס סלוניקי על מעבר לאמן את הקבוצה ממשיך להסעיר את יוון. מועדון הצמרת מחפש מאמן לאחר שסאבס פנטלידיס פוטר בשל הכישלון בליגה האירופית והפתיחה הרעה של העונה בליגה, ואיביץ' לא רק שהוזכר כמועמד אלא אף הביע נכונות, על פי דיווחים במדינה, לאמן את הקבוצה.

אלא שמבחינת המאמן הסרבי עצמו, כל זה מעולם לא קרה. איביץ' התראיין הלילה (בין רביעי לחמישי) לאתר "SDNA" היווני וסיפר כי הוא למעשה הופתע לראות את שמו בדיווח. "מעולם לא פנה אליי מישהו מאריס, אני לא מתייחס לדיווחים כוזבים".

"אין לי כוונה לחזור ליוון", הוסיף מאמן מכבי ת"א, "יש לי חוזה במכבי, טוב לי פה, אנחנו אלופים והמטרה שלי היא לשמור על התואר. שום דבר לא השתנה, ואני לא יודע מאיפה מגיעים הפרסומים האלה".

איביץ'.
איביץ'. "לא יודע מאיפה מגיעים הפרסומים" (עדי אבישי)

כזכור, כבר אמש הכחיש גורם בכיר באריס סלוניקי בשיחה עם ספורט1 פנייה לאיביץ' ואמר: "כל הפרסומים שעלו כאן בתקשורת אינם נכונים. אריס לא פנתה לאיביץ'. אנחנו מכבדים מאוד את ולדימיר איביץ', מעריכים אותו כמאמן והוא אפילו מתגורר כאן בסלוניקי אז אנחנו גם יודעים היכן למצוא אותו אם נרצה. אך לא פנינו אליו והוא לא מועמד לאמן את אריס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי