איינבינדר סובל מקרע חלקי וישוב בעוד כשלושה שבועות

דן איינבינדר מאוכזב
דן איינבינדר מאוכזב | דני מרון

הקשר שנפגע נגד רעננה ייעדר מהמשחק נגד הפועל חיפה, גרצ'קין, אזולאי וקונסטנטין ערכו אימון חלקי כדי שלא להעמיס עליהם. וגם: ז'אורז'יניו העביר מסר לבני יהודה, אורן ביטון המועמד המועדף לחיזוק האגף השמאלי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מקווים שז'אורז'יניו יעבור לבני יהודה. השחקן, שעל מועמדותו לכתומים ובקשתו להתאמן בקבוצה פורסם לראשונה בספורט1, רוצה את מלוא החוזה שלו, אבל לא מעוניין להתאמן תקופה ארוכה אצל הכתומים תוך חוסר ודאות. ז'אורז'יניו העביר מסר לבני יהודה לפיו הוא מעוניין לחזור לאט לאט למסלול "בקצב שלו" ולכן הוא לא מתכוון להגיע לאימונים בימים הקרובים. אחרי שחרור טיירה לרומניה, במועדון רוצים לחסוך גם את החוזה שלו הנאמד בכמיליון וחצי שקלים.

קשר אחר של הקבוצה שהייתה סביבו חוסר ודאות בימים האחרונים הוא דן איינבינדר, שנפצע במשחק האחרון של בית"ר ירושלים נגד הפועל רעננה, נבדק שלשום וכעת אובחן כמי שסובל מקרע חלקי בשריר – משמע שהוא ייעדר כשלושה שבועות, כך עולה מתוצאות הבדיקה שהתקבלו היום. המשמעות היא שהשחקן יחמיץ את המשחק הקרוב נגד הפועל חיפה, אולם בבירה מעריכים שהוא יוכל לחזור למחזור רביעי. בכל אופן, הוא זקוק למנוחה מוחלטת ולה הוא יזכה במהלך פגרת הנבחרות.

באימון היום גם דיוגו ורדסקה התאמן בחלקים ולאחר מכן פרש לאימוני ריצה וטיפולים והוא יערוך אימון אישי מחר יחד עם עוזר המאמן, חיים שאבו, בזמן ששאר השחקנים ייצאו כעת למנוחה וישובו לאימונים ביום ראשון בהוראת המאמן רוני לוי. היום על הדשא ניתן היה למצוא גם את שי קונסטנטין ששב לאימונים חלקיים כדי שלא להעמיס על הקרסול הפגוע ובצד ערכו אימון אישי מקס גרצ'קין ושלומי אזולאי. עידן ורד הגיע גם כן למתחם האימונים, שוב התאמן בחדר הכושר ולאחר מכן טופל באריכות על ידי פיזיותרפיסט הקבוצה, נמרוד מאהלר.


קונסטנטין. לא מעמיסים עליו בזכות הפגרה (אודי ציטיאט)

ועוד בירושלים, במועדון עדיין מחפשים מגן שמאלי, אך לא נרשמה כל התקדמות בעניין. דניאל לוביץ', המגן היהודי-אמריקאי, שוב הוצע. במועדון שוקלים את מועמדותו, אבל לא פוסלים אפשרות גם לצרף את אורן ביטון מהפועל באר שבע, אם ישוחרר. מבחינה מקצועית, ביטון הוא המגן שבבית"ר היו רוצים לראות לפני כל מגן שמאלי אחר בליגה. כרגע, באר שבע דורשת דמי העברה עבורו, אבל לא מן הנמנע שחוגג יגיע לסיכום עם ברקת לפני תום החלון.

"עד עכשיו רוני ויוסי בחרו את שחקני הרכש בפינצטה, נמשיך לבחון את הדברים ונקבל את ההחלטה הטובה ביותר למועדון", אמרו אתמול. בשלב זה, עדיין אין החלטה לגבי מחליף למיכאל אוחנה. במועדון תולים תקוות רבות גם בחזרה של עידן ורד למגרשים.


אורן ביטון. ב"ש לא משחררת בשלב זה (זאב דיקמן)

היום לא ייערך משחק אימון מול אשדוד, זאת לאחר שהמועדון הודיע כבר אתמול כי זה יידחה בשל מיעוט שחקנים. "לא רק שחקני הנבחרות ייעדרו, שחקנים נמצאים בחופש ויש כמה פצועים. ניתן להם לנוח", אמרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי