כבר? בהפועל ת"א שוקלים לפתוח עם ספירובסקי בשבת

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

הקשר החדש שטרם נחת בישראל וצפוי לערוך מחר אימון בכורה, עשוי לפתוח בהרכב במשחק החשוב נגד נס ציונה. שחר הירש אמור להמשיך בחוד ההתקפה. ההחלטה האם לצרף את מתן אוחיון תתקבל בתחילת השבוע הבא

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ממתינים לנחיתתו של הקשר הצפון מקדוני סטפן ספירובסקי שצפוי להגיע ארצה הלילה או לפנות בוקר. האדומים ממש ממתינים לבואו של הקשר. המאמן ניסו ביטן ימתין להעברתו בבקרה התקציבית במקביל לקבלת טופס השחרור מקבוצתו פרנצוורוש ההונגרית. ספיבורסקי אמור לקיים מחר אימון בכורה בחודרוב ובצוות המקצועי אף שוקלים להציבו בהרכב כבר במשחק החשוב נגד העולה החדשה סקציה נס ציונה (18:45, שידור ישיר בספורט3).

ספירובסקי יתפוס בקישור את מקומו של הברזילאי קלאודמיר פריירה שעל שחרורו פורסם כאן לראשונה. על המקום הנוסף בקישור האחורי מתמודדים ניר לקס ועמנואל בואטנג. עוד לקראת המשחק, נראה שהחלוץ שחר הירש ימשיך לפתוח בחוד ההתקפה כפי שתורגל באימונים האחרונים. הוא ממשיך לקבל עדיפות על החלוץ עומר דמארי שפתח על הספסל נגד מ.ס אשדוד. 

ההחלטה האם לצרף את מתן אוחיון תתקבל בתחילת השבוע הבא כשבמקביל נמשכים המאמצים מצד המועדון להחתים חלוץ זר במקומו של סיפאס מאללה האנגולי שלא יוחתם כפי שפורסם כאן. 

מתן אוחיון. החלטה לגביו תתקבל בתחילת השבוע הבא (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי