בכר: "חשש לא מניע אותי, מקווה שנצליח להביא רכש"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן ב"ש דיבר לקראת המשחק באשדוד (ראשון ב-20:00, ספורט4) והתייחס לנושא החיזוק: "לא נביא בכוח, מנסים למצוא מישהו שיעזור לכולם להיות טובים יותר". שהר: "מצפה לנו משחק במגרש קשה, נצטרך לבוא מרוכזים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע עדיין לא השלימה את הסגל לקראת העונה שכבר יצאה לדרך ותימשך בסוף השבוע לאחר סיומה של פגרת הנבחרות, ואחרי שהבוקר פורסמו בתקשורת היוונית שני מועמדים אפשריים לחיזוק קבוצתו של ברק בכר, קלארק אנסיקולו ועמנואל ריבייר, המאמן ערך את מסיבת העיתונאים לקראת משחק החוץ ביום ראשון נגד מ.ס אשדוד (20:00, ישיר בספורט4) והתייחס בין היתר גם לנושא החיזוק.


המאמן ברק בכר פתח את דבריו והתייחס למשחק באשדוד: "זה לא רק להפועל באר שבע, לכל קבוצה יש חיים קשים באצטדיון הזה. גם כשלקחנו אליפויות והיינו בשיא, לא היה קל שם. מדובר בקבוצה מוכשרת וביתית שפתחה טוב את העונה ואנחנו מודעים לכך שלא צפויים לנו חיים קלים".


על שחקן החיזוק שאמור להצטרף על חשבון קאריו ששוחרר: "אנחנו מנסים להביא משהו שאנחנו חושבים שיכול לעזור לשחקנים שנמצאים פה. אנחנו לא רוצים להביא שחקן בכוח. אם נמציא לנכון להביא מישהו שיעזור לנו, נביא אותו. אני אף פעם לא מונע מחשש או מפחד. אם אני נכשל, אני יודע שעשיתי את הכל על הצד הטוב ביותר. זה נכון גם לגבי הבאת שחקנים. אני לא מפחד להיכשל. אני מקווה שנצליח להביא שחקן שיעזור לכולם להיות יותר טובים. חיזוק ישראלי? אני לא רוצה סתם להגיד. בסופו של דבר יש עוד פחות משבוע עד לסגירת החלון ותמיד יש התפתחויות של הרגע האחרון".


על החזרה מפגרת הנבחרות והמומנטום שאולי נעצר: "אני חושב שהפגרה באה לנו בטוב כי היינו בעומסים מאוד גדולים בגלל ריבוי המשחקים באירופה. היו לנו הרבה מסעות מתישים וראו את זה נגד פיינורד ונגד חדרה, היינו עייפים מבחינה מנטלית. נחנו כמו שצריך, לשמחתי עומד לרשותי סגל כמעט מלא ואנחנו נגיע לאשדוד עם אנרגיות טובות".



עדיין מחפש חיזוק. ברק בכר (דני מרון)


על מצבת הפצועים: "למעט שון גולדברג שייעדר תקופה ארוכה, כולם כשירים. יש פה ושם דברים קטנים, אבל כל השחקנים עומדים לרשותי". על שיר צדק: "כרגע הוא מתאמן איתנו". על מיעוט השחקנים מבאר שבע בנבחרות השונות: "אני לא יודע להסביר, זה עניין של מומנטום. אני לא חושב שיש לזה משמעות מבחינתנו".


בן שהר התייצב לצד מאמנו: "אני חושב שאנחנו נגיע לאשדוד באותה גישה שהגענו למשחק נגד חדרה. הייתה מחויבות גדולה ועשינו ניצחון חשוב. למרות זאת, הפגרה עשתה לנו טוב כי היה עומס. התאמנו הרבה בפגרה במטרה להתגבש, כי זו קבוצה חדשה עם לא מעט שחקנים חדשים. לא יהיה קל באשדוד, אבל נגיע עם ביטחון".


על כך שהוא עדיין לא כבש העונה: "ברור שזה מציק לי, כל חלוץ רוצה לכבוש וכמה שיותר. כל עונה שלי מתחילה רק בספטמבר (צוחק). אם להיות רציני, אני מחכה לגול הראשון ואני לא דואג. כחלוץ, אני מנסה לעשות את הטוב ביותר באימונים ובמשחקים. אני יודע שברגע שאבקיע, יגיעו עוד שערים. זה תלוי גם בשחקנים אחרים ולא רק בי. אנחנו קבוצה ולא בודדים".


על כך שמחפשים חיזוק לחלק הקדמי: "זה קטע, כי כל שנה שואלים אותי את זה. יביאו חלוצים ויביאו שחקנים, הרי צריך שיהיו מספר שחקנים בכל עמדה. תפקידי הוא לעשות את הכי טוב שאני יכול ופחות להסתכל על אחרים. כל שחקן רוצה שתהיה תחרות כי זה יעזור גם לו בסופו של דבר. אני רוצה להתרכז רק בעצמי ולהביא את היכולות ואת המספרים שלי".


על המשחק באשדוד: "המגרש הזה קשה מאוד ואשדוד קבוצה טובה, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. עשינו הכנה טובה, אך אנחנו מבינים שביום נתון הכל יכול להיות. נצטרך לבוא סופר מרוכזים ולתת כל אחד מאיתנו את המאה אחוז. יש לנו ניסיון ואנחנו מודעים לכך שלא יהיה קל. אנחנו רעבים מאוד ואני מאמין שיהיה בסדר".

 
 

 

לא חושש מתחרות. בן שהר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי