פורסם לראשונה בספורט1: רוצ'ט חתם בהפועל כפ"ס

עמית זנטי, אדריאן רוצ'ט
עמית זנטי, אדריאן רוצ'ט | מאור אלקסלסי

סוף לסאגה: הקשר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, הצטרף בחוזה לשנתיים ויערוך אימון בכורה, אך לא ייכלל בסגל למשחק נגד מכבי ת"א. חיים צפוי לפתוח עם שלושה בלמים, בן מיזן שהחלים מפציעה עשוי להשתלב

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שסיכם את מעברו מהפועל עפולה להפועל כפר סבא מוקדם יותר השבוע, הבוקר (שישי) הקשר אדריאן רוצ'ט (32) הגיע למתחם האימונים של העולה החדשה וחתם על חוזה לשנתיים. רוצ'ט אף הספיק הבוקר לערוך את אימון הבכורה בקבוצה, אולם לא יוכל לשחק נגד מכבי תל אביב מחר במסגרת המחזור השלישי בליגת העל.

רוצ'ט, שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה, לא יהיה בסגל למשחק הבית נגד האלופה (שבת, 20:25, שידור ישיר בספורט4) שכן הבקרה התקציבית סגורה בימי שישי ולא ניתן להעבירו. לכן, הופעת הבכורה שלו תיאלץ להידחות למשחק בשבוע הבא נגד מכבי נתניה.

במקביל, אתמול נסגרה סופית ההעסקה לאחר שהקשר הבין שהעברתו לא תלויה בהגעת חן דילמוני לעפולה והוא אף הגיע למשרדי המועדון בכדי לחתום על התרת חוזה, שלאחריה גם הוסר חוזהו בקבוצה מהלאומית בבקרה התקציבית.

רוצ'ט עם סוכנו אדם קידן הבוקר

לאחר חתימתו של רוצ'ט ובהשתתפותו כאמור, ערכה העולה החדשה את האימון המסכם לקראת ההתמודדות הקשה מחר. על פי המסתמן והתרגולים שנערכו, המאמן אופיר חיים צפוי לראשונה העונה לשחק עם שלושה בלמים, כאשר ג'ניה ברקמן, שחגג השבוע את יום הולדתו, יצוות לצידם של טל מכלוף וסודיק אטנדה.

את מקומו של אביב סולומון המורחק ימלא טריקו גטהון, שעלה כמחליף מול ק"ש וכבש, כאשר חיים שוקל להעניק את הקרדיט בעמדת המגן הימני לנועם גמון, אך גם טום שלח עדיין בתמונת ההרכב. מי שיחזור לסגל לראשונה לאחר חודש ימים הוא החלוץ בן מיזן, בו תולים בקבוצה מהשרון תקוות העונה.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, נועם גמון (טום שלח), סודיק אטנדה, ג'ניה ברקמן, טל מכלוף, טריקו גטהון, דן עזריה, קווין ריינשטיין, בובקר טראורה, עומר פדידה, בנג'מין קוקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי