עסקת ירדן כהן לבית"ר ירושלים על סף סיכום

ירדן כהן
ירדן כהן | אריאל שלום

פרסום ראשון: אחרי הפיצוץ, חלה תפנית שבעקבותיה צפוי מגן הפועל רעננה לעבור בתחילת השבוע הבא. חוגג ישלם מיליון שקלים וחצי עבור השחקן שכבר סיכם את תנאיו. בימים הקרובים: הסכם פשרה ייחתם בין חוגג לאוהד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שהמגעים עם הפועל רעננה הוקפאו בעקבות פערים כספיים גדולים מאוד, הבוקר (שישי) נודע לספורט1 כי בית"ר ירושלים מתקרבת לסיכום על צירופו של המגן השמאלי ירדן כהן.


בשיחה שנערכה הבוקר בין ראשי שני המועדונים, החליטה בית"ר ירושלים להגדיל את ההצעה עבור כהן. על פי מתווה העסקה, משה חוגג ישלם כמיליון שקלים וחצי לאשר אלון, כך שהעברתו מהפועל רעננה צפויה להיסגר בתחילת השבוע לאחר שתנאי השחקן כבר סוכמו מול סוכניו.


"ההערכה היא שבית"ר ירושלים ואשר אלון יחתמו בתחילת השבוע", אישר לספורט1 מקורב לעסקה. כפי שפרסמנו מוקדם יותר השבוע, בשרון עוד ניסו להרתיע את הירושלמים עם תג מחיר גבוה, אולם כעת, כפי שאנו מפרסמים לראשונה, הגיעו הצדדים למתווה שיאפשר את העברת המגן לבירה.


ירדן כהן. בשבוע הבא בצהוב שחור? (אריאל שלום)


במקביל, בבית"ר ירושלים נמשכות ההכנות לקראת המשחק מול הפועל חיפה ביום שני. לראשונה מאז משחק ההפסד להפועל רעננה לפני הפגרה, המאמן רוני לוי שוחח עם שחקניו לפני האימון ואמר להם: "אנחנו חייבים לתקן את ההתחלה הלא טובה שלנו בליגה. אפשר לעשות את זה כבר במשחק הקרוב".


המאמן עדיין מתלבט לגבי צמד הבלמים שלו, אך באימון היום תורגלו יחדיו טל בן חים ודיוגו ורדסקה. בקישור פעם נוספת תורגלו לסירוגין דן איינבינדר שערך אימון חלקי אתמול ואופיר קריאף. עלי מוחמד, גדי קינדה, לוי גרסיה ופרדי פלומיין אמורים לפתוח בקישור ואנתוני וארן הוא החלוץ שמתורגל כרגע.


בכל הנוגע להשלמת הסגל, רוני לוי ויוסי בניון עדיין לא סגורים על הזר שיצטרף לקבוצה. הם מחפשים קשר התקפי או חלוץ, ויביאו שחקן כזה רק אם יתאים לסגנון המשחק. כזכור, לאחר פציעת מיכאל אוחנה פרסמנו כי בית"ר מחפשת שחקן זר בעמדה הזאת. גורמים במועדון טענו אז כי הסיכויים לכך קלושים, אך לוי ובניון התעקשו למצוא מחליף בטענה שהקבוצה זקוקה לשחקן בעמדה הזאת כדי להתמודד בצמרת. "רוני ויוסי יודעים מה הם עושים. הקבוצה הזאת נבנתה בתקציב ענק, אבל הסגל לא מספיק עמוק כדי להגיע לאן שאנחנו רוצים. אנחנו סומכים עליהם שיביאו את השחקן המתאים, אבל לא נביא כל שחקן, אלא רק כזה שיתאים לקבוצה ולחדר ההלבשה שלנו", אמר גורם בקבוצה אתמול.



רוני לוי ויוסי בניון. התעקשו על מחליף, בתנאי שיימצא מועמד מתאים (דני מרון)


ומה באשר לרשימת התביעות שמנהל חוגג נגד מספר אוהדים? בימים הקרובים ייחתם הסכם פשרה עם אוהד הקבוצה, שחוגג תבע בסכום של מיליון שקל בטענה להערות גזעניות לכאורה, בדברים שכתב בקבוצה של אוהדי הקבוצה כלפי עלי מוחמד. "ננקוט ביד קשה כלפי כל אוהד שישמיע הערות גזעניות או יפקפק במטרות האמיתיות של חוגג במועדון. מדובר בשמועות שקריות שמלוות אותו כאן מהיום הראשון", אמרו. כזכור, אתמול הגיש חוגג תביעה בגובה 100 אלף שקל בעקבות פוסט שפורסם, בו אוהד רמז כי מי שעומד לכאורה מאחורי המועדון הוא איש עסקים קזחי ושותפו של חוגג לעסקים – קינס רקישב.


בפוסט שהעלה היום משה חוגג בעמוד הפייסבוק שלו הוא כתב בין השאר: "חופש ביטוי הוא דבר נהדר, דעות שונות זה נהדר ומעניין, גם אם אני לא מסכים עם דעה של מישהו אני אלחם על זכותו לומר אותה. אסור בשום פנים ואופן לבלבל בין חופש ביטוי לבין לשון הרע! לא יתכן שאדם ירגיש חופשי להפיץ שקרים ולפגוע באנשים אחרים כדי לשרת אינטרסים שלו, מפיץ שקרים? תשלם על זה. אין לי שום עניין כמובן בכספו של אותו אוהד, כל הכסף יתרם לעמותה שעוסקת במלחמה בלשון הרע (אלו שעושים את הצמידים האלו לדוגמא), הסיבה שאני תובע את אותו אדם, ואתבע עוד אחרים, היא כדי לדעת שבחלקת האלוהים הקטנה שלי לא עצמתי עיניים כשראיתי התנהגות מכוערת כזו מרימה ראש בלי בושה", כתב בעלי בית"ר ירושלים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי