בנס ציונה אופטימיים: "בטוחים שנגד הפועל ת"א נראה יותר טוב"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

העולה החדשה מאמינה שאפשר לעלות על הדרך הנכונה נגד האדומים. סיטלקול: "חלמנו על ליגת העל. נראה מה אנחנו שווים". דוטארי קיבל אזרחות ויפתח לצידו של ויטנס, כשבויסן מתוכנן לאייש את החוד. מזרחי ייעדר

(גודל טקסט)

51 שנים עברו מאז הפעם האחרונה שסקציה נס ציונה ביקרה באצטדיון בלומפילד ביפו, אז היא פגשה את הפועל תל אביב והובסה 8:3, עם שייג פייגנבוים שהפגיז רביעייה. מחר (שבת, 18:45 שידור ישיר בספורט3) המפגש ישוחזר במסגרת המחזור השלישי בליגת העל.

פתיחת העונה של עמיר תורג'מן וחניכיו די עגומה. העובדה שיהיה קשה להוציא נקודות משני המשחקים הראשונים בליגה הייתה ברורה, אך הכתומים טרם הצליחו לרשום שער זכות אחד. כעת, בנס ציונה מאמינים שייפתחו שעריהם בבלומפילד, ושאפשרי לצאת עד משהו מהמשחק עם משהו ביד. חשוב לזכור כי שני הצדדים נפגשו בשלב הבתים של גביע הטוטו, אז נס ציונה גברה 1:2 על האדומים.

המגן בן סיטלקול לקראת המשחק: "אני כבר חמש שנים בקבוצה ותמיד רצינו וחלמנו על ליגת העל, ולהראות מה אנחנו שווים. לא היינו טובים בשני מחזורי הפתיחה ואנחנו בטוחים שנגד הפועל ת"א זה יראה אחרת. מתכוונים לתת הכל הגנתית והתקפית".

סיטלקול.
סיטלקול. "בטוחים שנגד הפועל ת"א זה יראה אחרת" (דני מרון)

הקשר החדש אופיר מזרחי סובל ממתיחה בשריר האחורי ולא יהיה זמין עבור תורג'מן, כמו גם רז שטיין וסהר לוי. הבלם הארגנטינאי פרנסיסקו דוטארי קיבל אתמול אזרחות ישראלית ויפתח במרכז ההגנה, לצידו של הבלגי דריס ויטנס. החלוץ דויד בויסן שהצטרף בימי האחרונים מתוכנן לפתוח בחוד.

תחושת אכזבה גדולה קיימת בנס ציונה בשל העובדה שמכבי ת"א החליטה להשאיל את עדן קארצב לעירוני קריית שמונה, ובנוסף מכך שאילון אלמוג ומתן חוזז ימשיכו לפחות עד ינואר בשורות הצהובים ולא יצטרפו לעולה החדשה.

הרכב משוער: עומרי גלזר, בן סיטלקול (נועם כהן), דריס ויטנס, פרנסיסקו דוטארי, רמריק אטו, רז נחמיאס, סביין לילאי, סייקו טורה, אלעד שחף, גיא בדש, דויד בויסן.

הסקציה חגגה במפגש האחרון בין הקבוצות (עדי אבישי)
הסקציה חגגה במפגש האחרון בין הקבוצות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי