יחזקאל עשוי לפתוח במקום גוזלן. אוואט: "רוצים המשכיות נגד ב"ש"

שובל גוזלן
שובל גוזלן | דני מרון

חלוץ אשדוד שנעדר מהאימונים האחרונים בשל פציעה, יירד לספסל בראשון (20:00, ישיר בספורט4). המאמן אמר: "נהיה קבוצה התקפית ויוזמת נגד כל קבוצה". במועדון הזהירו את השחקנים מעבירות מיותרות

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לאחר שצברה ארבע נקודות בשני מחזורי הפתיחה, מ.ס. אשדוד תפגוש מחאר (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט4) את הפועל באר שבע. באשדוד הגדירו את העונה הנוכחית כעונת מפנה מהתחתית לצמרת בעזרת שינויים רבים שביצעה הקבוצה בסגל ובשיטת המשחק.

המאמן רוני אוואט התייחס לתיאום הציפיות החדש שיש בעיר הנמל ואמר: "לא נהיה קבוצה רודפת כמו בעבר ונגיב לאחר לחץ ופיגור בתוצאה. נהיה קבוצה התקפית ויוזמת בכל מגרש ונגד כל קבוצה". לקראת המשחק אמר: "הניצחון 1:2 על הפועל תל אביב נתן לקבוצה הרגשה טובה אמונה וביטחון ואנחנו רוצים המשכיות נגד הפועל באר שבע". הקשר שלומי אזולאי הוסיף: "הפועל באר שבע היא הפייבוריטית הברורה במשחק אבל אשדוד לא תגיע להוריד את הראש". 

באימונים האחרונים בצוות המקצועי תרגלו שני מערכים ובעקבות הצטרפותו של דודי תירם, שמאפשר לקבוצה לשחק במערך של שלושה בלמים. החלוץ שובל גוזלן שנעדר בשל פציעה מרוב אימוני הקבוצה מאז היציאה לפגרת הנבחרות, שב לאימונים, אך הוא ככל הנראה יפתח את המשחק על הספסל.


"נעשה הכול לשוב עם תוצאה טובה". שלומי אזולאי (דני מרון)

על פי התרגולים הטקטיים, אמור ניר ברדע לשוב למרכז ההגנה לצדו של טימותי אוואני. על עמדת המגן השמאלי מתחרים מונטרי קמהני וגיל כהן ובהתקפה אמור שגיב יחזקאל לשחק במקומו של גוזלן. הצוות המקצועי הזהיר את שחקני ההגנה להימנע מביצוע של עבירות מיותרות ונגיעות בשחקני באר שבע בתוך רחבת העונשין.

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, ניר ברדע, מונטרי קמהני (גיל כהן), לאונרדו אווסו, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, יעקב בריהון, דין דוד, שגיב יחזקאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי