בלטקסה: "מתחילת הקיץ רציתי לחזור לבני יהודה, אני רעב"

מתן בלטקסה
מתן בלטקסה | צילום: אלוני מור

המגן דיבר לקראת המשחק המסקרן נגד מכבי נתניה (ראשון ב-19:00): "חשוב שננצח". על מכבי תל אביב ממנה הושאל: "קיבלתי צ'אנס וזה מה שהצוות המקצועי החליט". ג'אן יחליף את גדיר הפצוע, פנישי יעבור מבחן כשירות

(גודל טקסט)

עם הדחה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית וארבע נקודות בשני מחזורי הפתיחה, בני יהודה המרשימה תארח מחר (ראשון ב-19:00) את מכבי נתניה במטרה לצבור שלוש נקודות ולהישאר בפסגת ליגת העל.

המאמן יוסי אבוקסיס יחסר את החלוץ מוחמד גדיר, שסובל מפציעה בשרירי הירך האחורי. באימון היום תורגל בן אז'ובל כחלוץ בודד בחלק הקדמי וככל הנראה הוא זה שיפתח במקום גדיר. מי שנמצא בספק גדול הוא אלבן פנישי, שסוחב פגיעה באותו שריר ובצוות הרפואי עושים מאמצים על מנת להכישרו להתמודדות. הבלם צפוי לעבור מבחן כשירות לפני המשחק ורק אז יוחלט האם לשתפו. מי שעשוי למלא את מקומו הוא תאמבי סגס, כאשר על המשבצת שלו בקישור מתחרים איתן וולבלום ואבישי כהן.

"זה כיף גדול לחזור לבני יהודה, זה מה שרציתי מתחילת הקיץ", סיפר המגן מתן בלטקסה שהושאל גם העונה ממכבי תל אביב. "חזרתי לפה רעב לא פחות מהעונה קודמת. אני רעב להצליח עם הקבוצה ולהצליח גם מבחינה אישית ואני כבר מצפה להמשך העונה".

המגן נשאל האם התאכזב מכך שזה לא זכה להזדמנות במכבי ת"א: "האמת שאני חושב שכן קיבלתי צ'אנס והצוות המקצועי החליט את מה שהחליט. עברתי את זה, כרגע אני בבני יהודה וחשוב לי לעשות כאן עונה לא פחות טובה מהקודמת ושהקבוצה תצליח – זה הדבר הכי חשוב".


גדיר. אבוקסיס יצטרך להסתדר בלעדיו מול נתניה (אריאל שלום)

על המפגש מול נתניה, שיהיה שיחזור של גמר הגביע מהעונה שעברה: "מבחינתי זה כמו כל משחק. חשוב מאוד שנביא שלוש נקודות. אנחנו לא חושבים קדימה, אלא מסתכלים ממשחק למשחק. זו הייתה הגישה שלנו בשנה שעברה וזו תהיה הגישה גם העונה. בני יהודה ומכבי נתניה שמרו על האופי שלהן מהעונה שעברה ולדעתי הסיכויים במשחק הזה הם 50-50. נתניה קבוצה מצוינת והיא הראתה את זה בעונה שעברה. גם אנחנו הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה ובטוח שיהיה משחק מסקרן".

היכולת של הקבוצה בשני המחזורים הראשונים: "נקלענו לסיטואציות לא צפויות מול עירוני קריית שמונה ומול מכבי ת"א. היינו יכולים להוציא יותר מארבע נקודות, אבל גם הייתה אפשרות שנוציא פחות. מרוצים ממה שהוצאנו עד עכשיו ומקווים להמשיך בקצב הזה".

עד כמה תרמה הפגרה, שהגיעה אחרי תקופה עמוסה: "הפגרה עשתה לנו טוב, כי היה לנו עומס רציני והרבה משחקים בפרק זמן קצר. הפגרה נתנה זמן להתאושש ולנוח כי היו הרבה שחקנים ששיחקו את רוב המשחקים ועכשיו אנחנו מגיעים בכוחות מחודשים. נעלה את הקצב ונקווה להשיג תוצאות טובות".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, דור אלו, דן מורי, דניאל פלשר, תאמבי סגס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, שי מזור (אלבן פנישי), אבישי כהן, עמית זנטי, בן אז'ובל


עונה שנייה בכתום. מתן בלטקסה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי