עשרות אוהדים הקיפו את רכבו של אביטן: "קיים הרבה לחץ"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

אוהדי הפועל ת"א קראו למאמן להתפטר לאחר המשחק המאכזב נגד נס ציונה: "מאוכזבים כמו הקהל. היינו חייבים להמשיך את החצי הראשון". הפוסט שכתב: "הייתי מאוד ברור, לא רוצה שיכתבו עליי מתוך אינטרסים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רצף התוצאות הרעות של הפועל תל נמשך. לאחר שלא רשמו ניצחון אחד במהלך משחקי גביע הטוטו ובשני מחזורי הפתיחה של ליגת העל, היום (שבת) חניכיו של ניסו אביטן רשמו תיקו 1:1 מאכזב נגד העולה החדשה סקציה נס ציונה, וירדו מכר הדשא לקול שריקות בוז רבות מאוהדיהם, שבהמשך הקיפו את רכבו של אביטן וקראו לו להתפטר מתפקידו.

אביטן סיכם את הערב המאכזב: "התחושות? מאוכזב כמו הקהל. זו לא התוצאה שרצינו וזה בהחלט מאכזב, בעיקר אחרי המחצית הראשונה".

היכולת במחצית השנייה: "בניגוד גמור למה שביקשתי, המחצית השנייה הייתה רעה. לא היה צריך לקרות. היינו צריכים להמשיך את המגמה".

התגובות מהקהל: "ברגע שלא מנצחים ויש אכזבה, כולם שומעים את הקהל. בוודאי שיש לחץ וחוסר ביטחון, אבל אלה החיים בהפועל ת"א".


"אנחנו מאוכזבים כמו הקהל. יש חוסר ביטחון ולחץ" (דני מרון)

המפגש הקרוב מול הפועל ב"ש: "אני לא מקטלג קבוצות כגדולות וכקטנות, אלא מתכונן באותה גישה לכולן, כרגע זה לא מתבטא בתוצאות אבל אני לא מזלזל באף יריבה"

הביקורות בכלי התקשורת: "בפוסט הייתי מאוד ברור. כתבתי את הדברים כמו שראיתי אותם. לא היה שם סימני שאלה אלא הייתי מאוד ברור. אני מצפה לסיקור הוגן. אני מצפה שאנשים יש יכתבו עליי באמת ולא מתוך אינטרסים. מקווים בפעם הבאה להתחיל טוב ולסיים טוב".

מן העבר השני, המאמן עמיר תורג'מן יצא מעודד לאחר שקבוצתו השיגה נקודה ראשונה בהיסטוריה בליגת העל: "עכשיו אפשר להגיד שהגענו לליגת העל. הנקודה שהשגנו מאוד חשובה, למרות שגם יכולנו לנצח".

תורג'מן.
תורג'מן. "זו נס ציונה שהייתי רוצה לראות. אסור להסתנוור מהמשחק שהיה" (דני מרון)

המשך העונה: "לא יהיו לנו משחקים קלים, אבל אין לי ספק שאם נשחק בכל משחק עם אמונה ומוטיבציה יהיה להרבה קבוצות קשה נגדנו. "

שחקניו: "אני רוצה להגיד כל הכבוד להם. הם עבדו קשה והשקיעו ולא איבדו את הרוח. זאת בהחלט נס ציונה שאני רוצה לראות. בהמשך ננסה להביא חלוץ כדי לשפר את ההתקפה. אסור להסתנוור מהמשחק היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי