אחרי הסיכום בין המועדונים, ירדן כהן ממתין לשחרורו לבית"ר

ירדן כהן
ירדן כהן | אריאל שלום

מגן רעננה מחכה לעדכון מאשר אלון לקראת מעברו לירושלים. לפני המשחק נגד הפועל חיפה: רוני לוי משנה את התוכניות המקצועיות, כך שבן חיים וזהבי תורגלו יחד ולא ורדסקה. איינבינדר התאמן, אך לא צפוי לפתוח בהרכב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מגבירה את הקצב לקראת המשחק מול הפועל חיפה ביום שני. ההפתעה: בניגוד למה שתרגל השבוע, רוני לוי תרגל אתמול (שבת) את טל בן חיים ואור זהבי כצמד הבלמים, אחרי שדיוגו ורדסקה תורגל בימים האחרונים במרכז ההגנה. דן איינבינדר שוב התאמן, אבל אופיר קריאף הוא זה שתורגל. עלי מוחמד, גדי קינדה, לוי גרסיה ופרדי פלומיין אמורים לפתוח בקישור. אנתוני וארן הוא החלוץ שמתורגל כרגע ושלומי אזולאי לא התאמן כלל.

בבית"ר כבר הזהירו מוקדם יותר השבוע כי "אף שחקן אינו חסין", בעקבות הירידה ביכולת מול רעננה. "אנחנו חייבים לתקן את ההתחלה הלא טובה שלנו בליגה. אפשר לעשות את זה כבר במשחק הקרוב", אמר לוי לשחקנים. "נעלה למגרש וניתן 100%, לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד שוב, זה רק יפגע בנו", אמר אחד השחקנים. לוי ערך אתמול אסיפת שחקנים ושם דגש על הנעת הכדור. "אם נהיה מרוכזים, נצליח במשימה", אמר להם.

ומה בנוגע לירדן כהן? כפי שפרסמנו ביום שישי, אחרי הפיצוץ במשא ומתן בין הצדדים וסירובה של הפועל רעננה לשחררו, המגן סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים וירוויח שכר כמעט כפול מזה שהרוויח בקבוצה מהשרון. עוד לפני הסיכום בין השחקן לבית"ר הגיעו בשישי בבוקר גם שני המועדונים לסיכום – על העברתו תמורת 1.5 מיליון שקל. כעת מחכה השחקן שאלון יאשר את המעבר ויחתום על מסמך המחייב אותו להעביר לו 25 אחוז מדמי המעבר. ככל הידוע, אלון דורש מהשחקן לוותר על חלק מהכסף. הצדדים ייפגשו כדי לגבש הסכם מסודר.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קוסטנטין, טל בן חיים, אור זהבי, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, עלי מוחמד, גדי קינדה, פרדי פלומיין, לוי גרסיה, אנתוני וראן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי