בק"ש ביקרו: "סף השבירה של השחקנים הוא של ירידת ליגה"

דג'וראס ברטקוס כועס
דג'וראס ברטקוס כועס | מאור אלקסלסי

הקבוצה הצפונית רשמה הפסד שלישי ברציפות והיא במקום האחרון. גם המאמן דגו ספג ביקורת: "היה צריך להגיב מהר יותר לאחר השער הראשון". הקשר דה סילבה זכה לחמאות. אבו עביד נותר מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות

(גודל טקסט)

הקבוצה היחידה שלא השיגה אף נקודה בשלושת מחזורי הפתיחה היא עירוני קריית שמונה, נועלת הטבלה, שרשמה אתמול (שלישי) הפסד נוסף, הפעם 2:0 למכבי חיפה. במועדון יש אכזבה קשה לאחר ההפסד, כשלאחר המחצית הראשונה השקולה בה הקבוצה של מסאי דגו שיחקה לא רע בכלל ואף סיכנה את השער של גיא חיימוב, הגיעה הנפילה בחצי השני. הקבוצה מהצפון ספגה שני שערים מהירים, מה שהביא לכעס במועדון.

בקריית שמונה ביקרו את השחקנים: "לא יכול להיות שאנחנו סופגים שער לאחר שלוש דקות ושועה פשוט מטייל ברחבה. יש כאן שחקנים שסף השבירה שלהם נמוך מאוד, כמו של ירידת ליגה, והם חייבים להתעשת ומהר כי הזמן אוזל". בנוסף, היה מי שביקר במועדון גם את המאמן מסאי דגו בעיקר על החילופים שלו במחצית השנייה: "מסאי הכין את הקבוצה בצורה נהדרת והמחצית הראשונה הייתה טובה אבל הוא לא הגיב כמו שצריך לאחר השער הראשון שספגנו".

מנגד, הקשר הברזילאי החדש סילאס דה סילבה זכה למחמאות במועדון. הקשר הרשים במחצית הראשונה אך נאלץ לסיים את חלקו בתחילת המחצית השנייה בשל כושר גופני לקוי. הבלם איאד אבו עביד. במהלך השבוע התעמת הבלם עם המאמן אך דגו הבהיר לאחר המשחק כי ההחלטה שלא להכלילו בסגל הייתה מקצועית בלבד. במועדון אמרו: "המשחק בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים קריטי מאוד להמשך הדרך".


מסאי דגו. קבוצתו במקום האחרון (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי