במכבי נתניה מבינים: "קשה לנו השנה לייצר מצבים"

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | אודי ציטיאט

אחרי משחק שני ללא כיבוש, דראפיץ' הודה: "יש לנו קוף על הכתפיים כי שיחקנו אטרקטיבי בשנים עברו. זה הסגל עד ינואר". הויבך יחל שיקום וצפוי לחזור בתוך שלושה שבועות, אלקסלסי שוב נפצע ויעבור בדיקת אולטרסאונד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה עדיין מתקשים להציג את הכדורגל השמח מהעונה שעברה כאשר גם אתמול (ראשון) הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה רשמה משחק שני מתוך שלושה ללא כיבוש וסיימה בתיקו עם בני יהודה. "היכולת שלנו עדיין לא יציבה, אנחנו שולטים ברוב המשחק, אבל זה נראה שהשנה קשה לנו לייצר מצבים. בינתיים, אנחנו בינוניים ונצטרך זמן להתחבר", אמרו שחקנים בקבוצה.

גם דראפיץ' עצמו סיפק הצהרה כנה והודה שהיה רוצה לראות יותר זרימה במשחק של קבוצתו: "חסר לנו שטף. יש לנו בליצים של עשר דקות ואז אנחנו פחות משחקים. אני לא רוצה לשקר את הצופים והאוהדים. יש לנו קוף על הכתפיים כי בשנים עברו שיחקנו כדורגל אטרקטיבי ואנחנו רוצים לעשות את זה גם השנה. אם הייתה לנו קבוצה על הפנים בשנה שעברה, היינו אומרים שחמש נקודות ומאזן ללא ספיגה העונה זה טוב. כן אנחנו רוצים לשחק יותר התקפי".

בצד החיובי, בנתניה רשמו אמש משחק שלישי בליגה ללא ספיגה, כאשר מי ששוב זכה למחמאות היה הבלם דולב אזולאי, ששוב רשם משחק טוב: "גם כשטים יחזור מהפציעה שלו, יהיה לו מאוד קשה להוציא את דולב מההרכב". גם הבלם רומן גולוברט זכה למחמאות אך מנגד, זכה למעט ביקורת על סגנון המשחק: "הוא בלם טוב ש-88 דקות יכול להיות הכי טוב במגרש, אבל לפעמים יש לו אובר ביטחון ובמשחקים מול הגדולות אנחנו יכולים לשלם על זה", אמרו בקבוצה.


"נצטרך זמן להתחבר". אלמוג כהן (אודי ציטיאט)

מי שחזר אמש להרכב הוא הקשר ניקו אולסק, כאשר יומיים לסוף חלון ההעברות, נראה שגם הקשר מבין שיישאר בשורות היהלומים וגם הבהיר זאת בשיחה עם חבריו. "הוא יהיה פה" סיפר בסיום דראפיץ'. אם לא יהיה שינוי ביומיים האחרונים, הוא שחקן שלנו. אם תבוא לו הצעה בסעיף היציאה שלו הוא יוכל ללכת, אבל לא נשחרר אותו בלי לקבל כסף".

על החיזוק: "לא נתחזק עד סוף החלון. זה יהיה הסגל עד ינואר ואז נשב ונראה מה מתאים ומה לא. ראיתם שיש פה סגל טוב ובמחצית השנייה עשינו שינויים. בשנה שעברה כשהסתכלנו על הספסל לא היה לנו את מי להכניס. יש לנו סגל עמוק ואנחנו כצוות המקצועי אחראים על לעשות משחק יותר טוב".

טים הויבך החל בסדרת טיפולים לחיזוק שרירי הבטן והקרע הקל ממנו הוא סובל, כאשר כפי שפרסמנו, בניגוד לתחזית המוקדמת, הבלם צפוי לסיים את השיקום בתוך שלושה שבועות לערך ולאחריו יחזור לאימונים.


טים הויבך צפוי לשוב לאימונים בעוד שלושה שבועות (דני מרון)

הבשורה הרעה מגיעה מכיוונו של גולן אלקסלסי, שחזר לאימונים עם מאמן השוערים עופר בסון לאחר שהחלים מקרע ברצועה הצידית, אך בשבוע האחרון הרגיש כאבים באותו אזור באחד האימונים ויעבור מחר בדיקת אולטרסאונד כדי להעריך את מצבו". בכל מקרה, בנתניה מרוצים מהשוער רז כרמי שיישאר לפחות עד חודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי