אורי מגבו חתם בבית"ר ירושלים: "מרגיש פה בבית"

אורי מגבו
אורי מגבו | בית"ר ירושלים, רשמי

המגן השמאלי, ששוחרר מקריית שמונה ועל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, סיכם את תנאיו בקבוצה בבירה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת: "שמח לחזור וללבוש את המדים. תמיד הייתה לי פינה חמה בלב למועדון הזה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

זמן לא רב לאחר ששוחרר מקריית שמונה, אורי מגבו מצא בית חדש: המגן חתם היום (שני) בבית"ר ירושלים, ויגיע לקדנציה שנייה במועדון בו שיחק בעונת 2015/16 מגבו בן ה-32 סיכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. על מועמדותו של אורי מגבו פרסמנו הבוקר לאחר שעסקת ירדן כהן נפלה בשל סירובו של בעלי הפועל רעננה אשר אלון לפרטים שסוכמו עם השחקן ועם המועדון.

מגבו אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור וללבוש את המדים של בית"ר ירושלים. תמיד היתה לי פינה חמה בלב למועדון הזה, ולמרות שלא גדלתי בו, אין ספק שאני מרגיש פה בבית. מאחל לקבוצה בהצלחה במשחק היום, ורוצה להודות לצוות המקצועי על האמון בי. אני מבטיח שאתן את כל הגוף והנשמה. ובעזרת השם נביא הצלחות לטדי. התגעגעתי לקהל הטוב במדינה, ולא יכול לחכות לשחק עבורם".

מגבו החל את הקריירה בבני יפו, משם עבר להפועל ראשון לציון ושיחק גם במ.ס. אשדוד ובהפועל אשקלון לפני שהגיע לבית"ר. אחרי שנה וחצי בבית וגן עבר למכבי פתח תקווה שם שיחק עוד שנה וחצי, ובעונה האחרונה כאמור שיחק בקריית שמונה. הוא חתם באמצעות סוכניו גלעד ורונן קצב ואדם קידן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי