פרסום ראשון: יאקוב סילבסטר על סף חתימה בהפועל ת"א

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | עדי אבישי

החלוץ, ששיחק אשתקד במדי בית"ר ירושלים ובני יהודה, הגיע לסיכום עקרוני עם האדומים ומחר הוא צפוי להצטרף רשמית לעונה עם אופציה לעונה נוספת בכפוף לבדיקות הרפואיות. ירוויח 135 אלף יורו לעונה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
לספורט1 נודע הערב (שני) שהפועל תל אביב עומדת לצרף שחקן חיזוק משמעותי בדמותו של החלוץ יאקוב סילבסטר, שהגיע לסיכום עקרוני עם האדומים והוא צפוי לחתום מחר על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בכפוף לבדיקות הרפואיות.


סילבסטר, שעל מועמדותו להצטרף להפועל תל אביב פורסם לראשונה בספורט1, העדיף את הצעת האדומים על פני הצעות נוספות בהן הוא מחזיק – מהפועל חיפה ומאשדוד. לאחר שהסלובקי הסכים לקצץ משמעותית בשכרו, הצדדים הגיעו כאמור להבנות והוא ירוויח 135 אלף יורו לעונה ויהיה החלוץ הבכיר בסגל של המאמן ניסו אביטן.


סילבסטר בן ה-30 הגיע לישראל בפברואר 2018, אז חתם בבית"ר ירושלים. בחצי העונה הראשונה שלו בבירה, החלוץ כבש לא פחות משישה שערי ליגה ב-13 הופעות. את עונת 2018/19 התחיל הסלובקי ברגל שמאל ולאחר שכבש רק שער אחד ב-16 הופעות, הוא מצא את עצמנו בבני יהודה. במדים הכתומים הצליח לשוב לכושרו הטוב עם שבעה שערי ליגה ב-13 הופעות וזכייה בלתי נשכחת בגביע המדינה.

 


על סף חזרה לישראל. יאקוב סילבסטר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי