שטקוס סובל מחבלה בלבד, צפוי להיות כשיר להפועל ת"א

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | דני מרון

שוער הפועל ב"ש עבר בדיקות ולא אובחן נזק ברגלו, הוא ישוב לאימונים בהדרגה ואמור לפתוח ביום שני (20:10 בספורט1). ז'וסוואה החל להתאמן, אבל לא שיחק מאז מרץ ולא נמצא בתמונת ההרכב כרגע. ממן לא ישוחרר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפתח היום (שלישי) בהכנות לקראת משחק הבית ביום שני הבא מול הפועל תל אביב (20:10 בספורט1), כשהבשורה הגדולה היא שהשוער ארנסטס שטקוס יהיה כשיר למפגש ב"טוטו טרנר".

שטקוס סובל מחבלה ברגלו זכר למשחק בתחילת השבוע באצטדיון הי"א, הוחלף במחצית המשחק באשדוד שהסתיים ב-2:2 בעקבות כאבים, אבל הוא עבר בדיקה במטרה לאבחן את הפגיעה ברגלו ולא נמצא כל נזק, כך שעל פי ההערכות הוא אמור לעמוד לרשות הקבוצה בשבוע הבא. לאימונים הוא יחזור בהדרגה במהלך השבוע.

מי שערך אימון ראשון עם חבריו החדשים הוא הקשר הפורטוגלי ז'סוואה, שאמנם גם כן יעמוד לרשות בכר למשחק ביום שני, אבל מכיוון שלא שיחק מאז חודש מרץ הוא לא בתוכניות ההרכב למשחק הקרוב ושילובו ייעשה בהדרגה במטרה שיצבור דקות וייכנס לכושר. 

בהפועל באר שבע הבהירו הבוקר כי למרות הפרסומים על כך שהקשר חנן ממן עשוי לעזוב בעקבות צירופו של הפורטוגלי, אין כל כוונה לשחררו. בנוסף, בקבוצה עושים מאמצים לצרף גם חלוץ זר עד לסגירת חלון העברות מחר בערב.


ממן. ימשיך בהפועל באר שבע יחד עם הפורטוגלי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי