נס ציונה תפנה לבני סכנין במטרה לצרף את מהראן ראדי

מהראן ראדי
מהראן ראדי | מאור אלקסלסי

העולה החדשה נמצאת במירוץ נגד הזמן להתחזק עד לסגירת חלון ההעברות מחר. הקשר הוותיק שלא נמצא בתוכניות של היורדת ללאומית - יגיע אם קבוצתו תשתתף בשכרו. המו"מ עם אלי אלבז נמשך, חן דילמוני בדרך לחתום

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ייסגר מחר (רביעי) בערב והמירוץ להחתמת שחקני רכש נכנס לישורת האחרונה. העולה החדשה סקציה נס ציונה, שחזרה ביום שבת עם תיקו 1:1 מהמשחק נגד הפועל ת"א בבלומפילד, עושה ניסיון לצרף את קשר בני סכנין, מהראן ראדי (37), שלא נמצא בתוכניות של קבוצתו הנוכחית שנשרה לליגה הלאומית בסיום העונה שעברה. הקשר זכה בשש אליפויות רצופות מ-2012 ועד 2018 לפני העונה הקשה שעברה אליו אשתקד.

המאמן עמיר תורג'מן אימן את ראדי בעונה שעברה בסכנין לפרק זמן קצר, ואם סכנין תהיה מוכנה להשתתף בחלק משכרו, המהלך יתפוס תאוצה ביום האחרון של חלון ההעברות. פציעתו של הקשר אופיר מזרחי תרמה רבות לעניין אך הנושא הכספי הוא זה שקובע.

בנוסף, הקבוצה מנהלת מו"מ מתקדם עם המגן השמאלי חן דילמוני, אשר החליט לוותר על החוזה בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, דילמוני יחתום מחר אצל העולה החדשה לליגת העל.

במקביל, כפי שפורסם כאן לראשונה, נמשך המו"מ עם החלוץ אלי אלבז אשר יכול לחתום גם לאחר חלון ההעברות בשל היותו שחקן חופשי. אלבז הצטרף בינואר האחרון למכבי פתח תקווה ועזב את הקבוצה לאחר שירדה ליגה. במועדון ממתינים להגעתו עד מחר בבוקר של חלוץ נבחרת האיטי דוקנס נזון כדי שיחתום בקבוצה. החלוץ שיחק עד כה בסט טרוידן בבלגיה.


מהראן ראדי. רכש מפתיע לקראת סגירת חלון ההעברות? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי