בלבול לקראת מכבי ת"א: "יש להם חולשות, ננסה לנצל אותן"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

מאמן מכבי חיפה לפני שבת: "משחק גדול בין שני מועדונים שרוצים לנצח. אסור לנו לטעות מולם". אוהדים: "שמחים מהדחיפה שהם נותנים לנו, נעשה הכל כדי להחזיר להם עם שלוש נקודות". לביא: "באים לנצח בכל מגרש"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון 0:2 על עירוני קריית שמונה, מכבי חיפה רוצה להצהיר כוונות במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל, בו הירוקים יפגשו את מכבי תל אביב (שבת, 20:30) למשחק הצמרת מותח. המאמן מרקו בלבול והקפטן נטע לביא התייצבו היום (רביעי) למסיבת העיתונאים המסורתית לפני המשחק הראשון בין הצדדים באצטדיון בלומפילד המחודש.

בלבול בפתיחת דבריו: "משחק גדול בין שני מועדונים שתמיד רוצים לנצח. מכבי ת"א היא האלופה ויש לה סגל מעולה. אסור לנו לעשות טעויות מולם. ננסה לנצל כמה שיותר את החולשות שלהם, ויש להם כאלה. אין ספק שאנחנו רוצים להמשיך ולנצח. השגנו את המטרה מול ק"ש וננסה להמשיך את המומנטום. נגיע למשחק בגישה התקפית". 

האוהדים: "אנחנו מאוד מרגישים אותם ושמחים שמעל ל-4000 אוהדים יגיעו איתנו לבלומפילד. יש לנו קבוצה רעבה מאוד ונעשה הכל כדי לשמח את הקהל שלנו"

בלבול:
בלבול: "ננצל את החולשות שלהם" (עומרי שטיין)

חלון ההעברות: "כבר אמרתי עוד לפני סגירת החלון, אני שמח מאוד מהסגל שיש לי. הוא טוב מאוד, ויש לו בסיס צעיר ומצוין. השחקנים עומדים בלחצים ובציפיות ואני מאמין בהם וסומך עליהם".

הצהרת כוונות בשבת: "כרגע אנחנו ממש בתחילת העונה, אבל כמו שאמרתי – בכל משחק ובכל מגרש אנחנו רוצים לנצח, לא משנה מי נמצאת מולנו. כמו במשחק נגד שטרסבורג, אנחנו תמיד עולים כדי לנצח".

לאחר המאמן, הקפטן נטע לביא שיתף את תחושותיו: "גדלתי במועדון ואני מודע היטב לחשיבות הקיימת במשחק הזה בקרב המועדון והאוהדים שלנו. נבוא כדי לנצח. מכבי חיפה מצהירה לפני כל משחק שהיא רוצה לנצח והמטרה שלנו היא אליפות".

לביא.
לביא. "מכבי חיפה מגיעה כדי לנצח" (מאור אלקסלסי)

חדר ההלבשה: "אני לא יודע בדיוק להצביע מה השתנה בו. אני רק יכול להגיד שחדר ההלבשה השתנה, והוא מגובש מאוד. כולנו מוכוונים למטרה אחת בלבד. אנחנו יודעים שעדיין דברים צריכים להשתפר אצלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי