"עשינו ניקיון אחרון להמשך העונה, עכשיו יש לנו סגל טוב"

מסאי דגו
מסאי דגו | מאור אלקסלסי

בקריית שמונה מרוצים מהפעילות בסיום חלון ההעברות, שכללה את החתמת של גל שיש: "יוסיף לנו ניסיון והוא יכול לשחק במספר עמדות". דגו לא צפוי לבצע הרבה שינויים לקראת בית"ר ירושלים, קארצב בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)

לאחר שפתחה את העונה עם שלושה הפסדים רצופים, הפועל קריית שמונה הייתה אחת הקבוצות הפעילות ביום האחרון של חלון ההעברות. רק לפני שלושה ימים נפרדה הקבוצה מאורי מגבו, שעזב לבית"ר ירושלים ובמקומו הגיע אורי צעדון. אתמול צירפו הצפוניים חיזוק נוסף בעמדת המגן, בדמותו של גל שיש. המאמן רצה לצרף גם מגנה הצעיר של הפועל באר שבע, אור דדיה, אך המהלך לא צלח. "שיש יוסיף לנו ניסיון והוא גם יכול לשחק במספר עמדות", אמרו במועדון.

מעבר לכך, קריית שמונה נפרדה מהמגן הצעיר אופק נדיר ומאיאד אבו עביד. האחרון כלל לא היה בסגל למשחק נגד מכבי חיפה ולאחרונה אף הבהירו לו במועדון שהוא לא בתכניות ובמקרה שלא תימצא לו קבוצה הוא צפוי להיות מוקפא, לכן אבו עביד חיפש אתגר חדש ומצא אותו בהפועל תל אביב. שני המועדונים ניסו להוציא לפועל עסקה נוספת, במסגרתה אחמד עאבד היה מועמד לחזור לקדנציה נוספת בקבוצה של איזי שרצקי, אבל הדרישות הכספיות הגבוהות של החלוץ מנעו את המעבר. "עשינו ניקיון אחרון להמשך העונה וכעת יש לנו סגל טוב, שעוד ידבר רבות בליגה העונה", אמרו בקריית שמונה.

מבחינה מקצועית, הקבוצה ממשיכה בהכנות למשחק נגד בית"ר ירושלים בשבת, כאשר למרות ההפסד למכבי חיפה נראה כי דגו לא יבצע שינויים רבים. אחד היחידים שבהם צפוי להיות הכללתו בהרכב של הרכש החדש ממכבי תל אביב, עדן קארצב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי