שחקנים בבית"ר: "המקום השני לא ריאלי". ז'אורז'יניו יגיע לאימון

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט

במועדון סיימו את החלון בלי קשר זר, אחרי שכבר הודיעו לברזילאי שיוקפא. אם יישללו ממנו זכויות או ינודה, הוא מתכוון לפנות לבוררות. הבעלים כתב בפוסט: "זה יראה אחרת". שחקנים בקבוצה: "המקום השני לא ריאלי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שלא הצליחה להקפיא את ז'אורז'יניו, בית"ר ירושלים שוקלת לנקוט בצעדים נגד השחקן, אבל בסביבתו לא נשמעים לחוצים. כזכור, אתמול (רביעי) – אחרי שהתברר כי בית"ר לא תוכל להחתים זר נוסף עד ינואר, טענו במועדון כי ינקטו נגד ז'אורז'יניו שורת צעדים בטענה שעשה כל מאמץ כדי לא לעבור לקבוצה אחרת. חלק מהצעדים שעשוי המועדון לנקוט בהם הם נידוי מוחלט מהאימונים, כפי שעשו בשלב מתקדם יחסית עם אפונסו טיירה, או לשלול ממנו זכויות כלכליות.

בסביבתו של השחקן, שמתכוון להגיע כבר לאימון הקרוב, סיפרו אתמול כי הוא לא רצה להתאמן בבני יהודה, משום שיוסי אבוקסיס התנה את החתמתו בכושר בו הוא נמצא. "ז'אורז'יניו לא נמצא בכושר, ולכן סביר שאבוקסיס לא היה רוצה אותו בשלב הזה. הוא רצה לחתום בקבוצה שתיקח אותו ללא תנאים, אבל לא הייתה כזאת", אמרו בסביבתו. בבית"ר טענו כי "השחקן עשה כל מאמץ לא לחתום בקבוצה אחרת. אם צריך, ננקוט בצעדים משפטיים נגדו".

"אנחנו מכבדים את משה חוגג ואת בית"ר ירושלים. מעבר לזה, אין לנו כוונה להגיב", אמר סוכנו איתן מזרחי. יחד עם זאת, לספורט1 נודע כי במידה והשחקן לא יקבל את שכרו וינודה, הוא עשוי לפנות למוסד לבוררות ושוקל אפילו פניה לפיפ"א. "עוד מוקדם לדעת מה יקרה, לא אעשה שום צעד נגד המועדון כל עוד אני מקבל את מה שמגיע לי", אמר אתמול לחבריו.


"ז'אורז'יניו לא נמצא בכושר, ולכן סביר שאבוקסיס לא היה רוצה אותו בשלב הזה" (דני מרון)

שחקנים בקבוצה טענו אתמול, לאחר שהתברר כי הקבוצה לא תחתים זר שישי: "המקום השני, אותו הציבו בתחילת העונה כמטרה, נראה פחות ריאלי בלי אוחנה ובלי רכש. חבל שממן לא הגיע, הוא יכל לעזור לנו מאוד". "הצענו לבית"ר הרבה מאוד שחקנים, חלקם היו יקרים מדי וחלקם לא תאמו את הרצונות של הצוות המקצועי", סיפר הלילה סוכן שחקנים מוכר. בבית"ר היה מי שאמר כי "לא נכון היה להחתים שחקן תחת לחץ".

ממן, אגב, עלה על הפרק לפני מספר ימים, אבל ירד מהר בדיוק באותה מידה. בבאר שבע הבהירו לכל אורך הדרך כי לא ישחררו את השחקן. יחד עם זאת, במועדון עשויים לצרף אותו בינואר אם ימשיך לשבת על הספסל. כזכור, ביום חמישי שעבר פרסמנו כי ז'וסוואה הפורטוגלי נמצא במשא ומתן מתקדם עם הפועל באר שבע, לאחר שבית"ר ירושלים שכבר הגיעה איתו לשלב מתקדם במשא ומתן לא הצליחה להחתים אותו בגלל פערי שכר. הפערים עמדו על כ-80 אלף יורו לעונה.

בתוך כך משה חוגג כתב פוסט לדף של בית"ר ירושלים והתייחס לאכזבה משלושת משחקי הליגה הראשונים: "אין ספק שאני מאוכזב, יש מישהו שלא? אבל יש בי אמונה חזקה בצוות המקצועי שמוביל את המועדון ובסגל של הקבוצה. זה חייב להיראות אחרת וזה יראה אחרת. אנחנו עושים הכל כדי להתחיל מחדש במחזור הקרוב".


חנן ממן במדי בית"ר ירושלים. ילבש צהוב שחור בינואר? (אסף קליגר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי