"די מריה קרע את ריאל לגזרים", טוכל: "טוב שיש הרבה אפשרויות"

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | MARTIN BUREAU / Contributor

בפ.ס.ז' מרוצים מה-0:3, בעיקר בזכות העובדה כי שלושת הכוכבים היו בחוץ: "ניימאר ואמבפה ראו את המשחק והם יצטרכו לעשות אותו דבר", אמר המאמן בסיום. מחמאות לארגנטינאי ולגיי שהצטיינו

(גודל טקסט)

ללא ניימאר, קיליאן אמבפה, אדינסון קבאני ויוליאן דראקסלר, פריז סן ז'רמן הראתה אמש (רביעי) כי למרות כל החרשים השליליים בקיץ, היא עדיין אחת הפייבוריטיות לזכות בליגת האלופות אחרי 0:3 ענק על ריאל מדריד בפארק דה פראנס. על כולם היה אקס הבלאנקוס, אנחל די מריה שנקם בקבוצתו לשעבר עם צמד מרהיב, "די מריה קרע את ריאל לגזרים", כך נכתב ב'מארקה'. יחד איתו בלט הקשר אידריסה גיי ששלט במרכז השדה והיה אחד המפתחות לניצחון.

המאמן תומאס טוכל אמר בסיום: "יש לנו הרבה שחקנים העונה ואם כולם בכושר, יהיו לי כמה אפשרויות בחירה, אבל זה טוב עבורי. אפשר לייצר קבוצה שמרגישה שכולם שותפים להצלחה ולא כיריבים על ההרכב. ניימאר ואמבפה ראו את המשחק והם יצטרכו לעשות אותו דבר בשובם". על אידריסה גיי אמר: "זה סופר חשוב שיש לנו שחקן כזה, יש לו איכויות רבות והוא צנוע מאוד, ותמיד מוכן לשחק קבוצתי. הוא ומרקו וראטי זה ציוות טוב".

תומאס מונייה שכבש את השער האחרון בדקה ה-90 הוסיף: "זה היה הדובדבן שבקצפת, אני יכול רק לברך את חואן ברנאט על הבישול המרהיב שלו, ראינו קבוצה טובה מאוד, למרות חסרונם של שלושת הכוכבים שלנו. סארביה ודי מריה עשו עבודה נהדרת, טוכל השבוע התרכז בפן הטקטי והאימונים היו מאוד אינטנסיביים".

"קרע את ריאל מדריד לגזרים", בספרד החמיאו לאנחל די מריה (THOMAS SAMSON / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי