אופיר חיים: "אם יצאנו מאוכזבים נגד מכבי ת"א, זה אומר הרבה"

אופיר חיים
אופיר חיים | עדי אבישי

הפועל כפר סבא תנסה לנצח בנתניה, המאמן: "צריכים לדעת לקבל החלטות נכונות". רוצ'ט בסגל לראשונה, סולומון המורחק ישוב להרכב וגם ורנס עשוי לפתוח. חרבאט נפצע באימון, בקבוצה חוששים מקרע ברצועה הצולבת

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד המאכזב למכבי תל אביב בשבוע שעבר, שלווה ביכולת טובה, הפועל כפר סבא ואופיר חיים ייצאו מחר (שבת, שידור ישיר בספורט4 החל מ-17:45) למשחק חוץ קשה במטרה לצבור נקודות מול מכבי נתניה, שטרם ספגה או הפסידה העונה בליגה. "יש לחץ לפני כל משחק, כי אנחנו רוצים לנצח. אם יצאנו מאוכזבים נגד האלופה, אז זה אומר הרבה. אנחנו עם הפנים קדימה ונעשה הכל כדי לחזור מנתניה עם נקודות", אמר חיים לקראת המשחק.

המאמן התייחס לבעיות של קבוצתו: "אנחנו צריכים לדעת לקבל החלטות נכונות ולהבקיע את השערים ברגעים הנכונים ובדקות שאנחנו במומנטום. אנחנו נצטרך לדעת להכריע משחקים, כי בליגת העל כשאתה לא מבקיע אתה סופג".

על היריבה: "בנתניה יש אינספור שחקנים מוכשרים, שיכולים להכריע את המשחק במהלך אחד. נצטרך להיערך בהתאם, גם טקטית ואני מקווה שזה יעזור לנו לצאת עם נקודות כי זה משחק קשה".


"צריכים לדעת להכריע משחקים". אופיר חיים (מאור אלקסלסי)

מבחינה מקצועית, חיים מתכנן מספר שינויים בהרכב הפותח, כאשר הוא צפוי לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה ולהחזיר את אביב סולומון, ששב מהרחקה, לעמדת המגן השמאלי במקומו של טריקו גיטהון. גרשון קופי, שנכנס טוב למשחק מול האלופה והרשים במחצית הראשונה, לא כשיר ל-90 דקות אך צפוי לעלות בהרכב לצידו של דן עזריה, כאשר ההפתעה עשויה לבוא מכיוונו של ריצ'רד ורנס, שבקבוצה רצו לשחררו אך הוא עשוי לפתוח בסופו של דבר. אדריאן רוצ'ט, שעבר בבקרה השבוע, יהיה בסגל ונמצא בתמונת ההרכב גם הוא.

בעניין אחר, בכפ"ס חוששים מאוד ממצבו הבריאותי של הקשר איימן חרבאט, שנפצע באחד מאימוני השבוע ונטש אותו. ההערכה הראשונית מדברת על קרע ברצועה הצולבת שישבית אותו לזמן רב.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, נועם גמון, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, גרשון קופי, דן עזריה, עומר פדידה, ריצ'רד ורנס (אדריאן רוצ'ט), בובקר טראורה, בנג'מין קוקו.

גרשון קופי לא כשיר ל-90 דקות, אך צפוי לפתוח בהרכב. (הפועל כפר סבא)
גרשון קופי לא כשיר ל-90 דקות, אך צפוי לפתוח בהרכב. (הפועל כפר סבא)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי