בדקה ה-99: כהן גרם לפנדל, כפ"ס חילצה 2:2 נגד מכבי נתניה

פאטוס בצ'יראי, דולב אזלואי
פאטוס בצ'יראי, דולב אזלואי | דני מרון

הקבוצה של דראפיץ' וברדה הייתה בדרך לניצחון שני העונה, אך הקפטן הכשיל את עומר פדידה שהשיג נקודה לעולה החדשה. בובקר טראורה כבש ראשון, אביב אברהם ורומן גולוברט הפכו זמנית

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי של ליגת העל נפתח הערב (שבת) כאשר מכבי נתניה אירחה את העולה החדשה הפועל כפר סבא במשחק שהיה בו פשוט הכל, ארבעה שערים, מהפך ופנדל דרמטי של אלמוג כהן, אבל מעל הכל 2:2 מאכזב למכבי נתניה שרשמה תיקו שלישי העונה.


במחצית הראשונה, שתי הקבוצות הגיעו למספר מצבים, אבל הן לא היו מספיק מדויקות ושמרו את מיטב הדרמה לחצי השני. כפר סבא כבשה ראשונה בדקה ה-59 עם גול אדיר של בובקר טראורה ששחרר כדור אדיר לחיבור והותיר את דני עמוס חסר אונים.


נתניה מצידה איזנה בדקה ה-65 לאחר פריצה אדירה של יונס מלדה בצד שמאל כשבסיומה העביר כדור רוחב לאביב אברהם שדחק מקרוב ובדקה ה-79 המהפך הושלם. רומן גולוברט כבש את שערו הראשון בישראל והעלה את נתניה ל-1:2. המארחת הייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון שני העונה, אבל אלמוג כהן הכשיל את עומר פדידה בדקה ה-97 והשחקן שהוכשל קבע 2:2 דרמטי במיוחד.



אכזבה גדולה בנתניה (דני מרון)



אייל סגל עם שגיא מוקי בטקס הוקרה לפני שריקת הפתיחה (דני מרון)


הרכבים

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, רומן גולוברט, דולב אזולאי, בורחה הררה, אלמוג כהן, אביב אברהם (סתיו פיניש 87), גבי קניקובסקי, יחמיר היקה (רועי קהת 68), גיא מלמד (יונס מלדה 60), פאטוס בצ'יראי.


הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, נועם גמון, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון (בן מיזן 89), גרשון קופי, דן עזריה (יהב אפריאט 72), עומר פדידה, אדריאן רוצ'ט, בובקר טראורה (ריצ'ארד ורנש 82), בנג'מין קוקו.


מהלך המשחק
מכבי נתניה הגיעה להזדמנות ראשונה בדקה התשיעית, לאחר שכדור קרן נתניה הגיע לפאטוס בצ'יראי והמונטנגרי בעט מהאוויר מחוץ למסגרת. כפר סבא הגיבה בדקה ה-11 – פדידה חטף לקניקובסקי ומסר לקוקו שבעט החוצה. קרן של כפר סבא בדקה ה-16 הגיעה לראשו של מחלוף שנגח ללא עוצמה ועמוס קלט בקלות.


בדקה ה-23 עומר פדידה פרץ לרחבה ושחרר מצד שמאל ובעט כדור גובה שעלה מעל המשקוף. התקפה נהדרת של מכבי נתניה בדקה ה-32, אותה התחיל אברהם הגיע לגיע מלמד שהפציץ מקרוב, איתמר ישראלי הדף לקרן.



סלובודאן דראפיץ' (דני מרון)


הבליץ של נתניה נמשך, בדקה ה-34 יחמיר היקה מצא את פאטוס בצ'יראי שהיה פנוי במרכז השער, אך החלוץ בעט כדור שטוח למרכז השער. מצב כפול לנתניה – בדקה ה-41 גיא מלמד בעט ממרכז הרחבה, שנעצר בדרכו על ידי נועם גמון, ומיד לאחר מכן אלמוג כהן שחרר בעיטה חלשה מחוץ לרחבה.


בדקה ה-45 שתי הקבוצות קיבלו הזדמנות לעלות ליתרון: גיא מלמד קיבל כדור על מגש מגבי קניקובסקי, אך איתמר ישראלי הקדים אותו והרחיק את הכדור, מיד לאחר מכן עומר פדידה יצא להתקפה מהירה ומסר לבובקר טראורה במצב של אחד על אחד והסנגלי בעט היישר לגופו של דני עמוס.


בדקה ה-52 הגיע שער היתרון של הפועל כפר סבא, טראורה פרץ מהאגף הימני ובעט ברגל ברגל שמאל מ-17 לחיבורים כאשר הכדור פגע בדרך בהררה. 0:1 להפועל כפר סבא. בדקה ה-61 נועם גמון בעט מחוץ לרחבה, דני עמוס היה במקום ותפס את הכדור.



גבי קניקובסקי עם גרשון קופי (דני מרון)


נתניה כמעט השלימה מהפך בדקה ה-72 אחרי בעיטה אלמוג כהן שננעצה במשקוף. בדקה ה-79 המהפך הושלם, לאחר כדור נייח גולובארט בעט כדור שטוח והכניע את ישראלי, 1:2 גדול לנתניה.  מיד לאחר השער של נתניה בצ'ריאי כמעט כבש את השלישי כאשר עבר את ישראלי, אך אטנדרה הצליח להרחיק.


הדרמה של המשחק הגיעה בדקה האחרונה, שבע דקות לתוך תוספת הזמן אלמוג כהן הכשיל את עומר פדידה ברחבה ושלומי בן אברהם פסק לפנדל , הקפטן הכפר סבאי דייק וקבע 2:2 הכי דרמטי שאפשר.


עומר פדידה חיץ נקודה מהנקודה הלבנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי