אחמד עאבד יגיש תביעת ענק כנגד הפועל תל אביב

עאבד
עאבד | עדי אבישי

הקשר מתכנן לפנות לבוררות אחרי הפעולות של האדומים: "מהלכים הזויים ולא חוקיים". ינקו עשוי להחליף את ג'ראפי הפצוע נגד הפועל באר שבע, התלבטות בין חלוץ הרכש קמארה לדמארי. גורם במועדון: "תמיכה גורפת בניסו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחמד עאבד, שחיפש קבוצה לאורך כל הקיץ אך לבסוף מצא את עצמו 'תקוע' במתחם חודרוב בתום מועד חלון ההעברות, מתכנן להגיש תביעת ענק נגד הפועל תל אביב. כזכור השחקן קיבל הודעה לפני מספר ימים על כך שהוא אינו נכלל בתוכניות המקצועיות ואינו נחשב לשחקן מסגל הקבוצה. האדומים אסרו את כניסתו של עאבד לאימוני הקבוצה ואף ביקשו ממנו להחזיר את הרכב ששכרו עבורו ולפנות את הדירה.



עבד ופרקליטו, עו"ד אייל אברמוב, טוענים שהמהלך אינו חוקי והזוי, אך טענותיו של עאבד אינן נענות, כשמנגד הפועל תל אביב טוענת שהשחקן אינו שייך יותר לקבוצה וחוזהו בוטל. 


עבד ופרקליטו מתכננים להגיש במהלך הימים הקרובים תביעה למוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל, ומדובר בתביעת ענק: סכום של יותר מ-2.5 מיליון שקלים. יצוין כאן כי לאחמד עאבד חוזה למשך שנתיים נוספות בקבוצה, כששכרו לעונה אחת הוא 195 אלף דולר וכך גם לעונה שלאחר מכן. הסכום אינו כולל מענקי ניצחונות, מיקום וזכייה עתידית בתארים.



האחים ניסנוב. בדרך למאבק משפטי (עדי אבישי)


בנושא אחר. האדומים מנסים ליצור אווירה רגועה בחדר ההלבשה לקראת המשחק באצטדיון טוטו טרנר ביום שני הקרוב נגד הפועל באר שבע. המאמן ניסו אביטן ביקש מכל השחקנים, כבר באימון הראשון שאחרי התיקו 1:1 נגד סקציה נס ציונה, לנתח את היכולת האישית והקבוצתית כדי להבין כיצד הגיעו למצב בו צברו רק נקודה אחת מ-9 אפשריות. 


הצוות המקצועי מקיים שיחות עם השחקנים באופן אישי וקבוצתי כדי להתחבר תחת הלחץ הכבד. בסביבת המועדון מקווים משחקנים דוגמת מאור בוזגלו, אור אינברום, עומרי אלטמן ועמנואל בואטנג להוביל את הקבוצה החדשה בפן הקבוצתי.


השוער יואב ג'ראפי יעבור מחר (ראשון) מבחן כשירות בעקבות הפציעה החוזרת בידו. אם לא יהיה כשיר, אריק ינקו צפוי להחליפו. בקבוצה מרוצים מהיכולת של הקשר המקדוני סטפן ספירובסקי, שעבד בשבוע האחרון על שיתוף הפעולה עם בוזגלו ואלטמן באימונים.



יואב ג'ראפי. יעבור מבחן כשירות (דני מרון)


פרנסיס קיירמה שב מפציעה ברגלו לאימונים, ובקבוצה עדיין מתלבטים האם להכניס את שני שחקני הרכש מהיום האחרון של החלון, דמבה קמארה ואיאד אבו עביד לסגל נגד באר שבע. קמארה צפוי לתפוס את מקומו של עומר דמארי בחוד, כשגם מייקל אולהה צפוי להגיע בעוד מספר שבועות מקבוצתו בויאטנם, סונג לאם. לאבו עביד צפוי מאבק קשה על עמדת המגן הימני מול עידן כהן, אך הוא יכול לשחק גם כבלם.


לאחר האופציה שהוצעה לניסו אביטן אמש, גורם במועדון אמר על המאמן: "קיימת תמיכת גורפת בניסו ובעבודתו. כולם בטוחים שכבש במשחקים הקרובים נוכיח שהמקום הנוכחי בטבלה אינו המקום הטבעי של הפועל תל אביב"


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי