יאקוב סילבסטר חתם במ.ס אשדוד עד סוף העונה

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | עדי אבישי

החלוץ בן ה-30 שהיה מועמד להפועל ת"א, מגיע לתחנה השלישית שלו בישראל כשחקן חופשי: "שמח לחזור לכאן ולהגיע למועדון שעשה שינוי והציב מטרות חדשות". ירוויח 130 אלף דולר לעונה, בחוזהו יש אופצייה לעונה נוספת

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד פתחה את העונה בצורה לא רעה בכלל עם חמש תוצאות תיקו משלושת מחזורי הפתיחה, אך התיאבון של הקבוצה מעיר הנמל לא נגמר. בצל ההכנות למשחק הערב נגד הפועל רעננה (19:00), הקבוצה הודיעה היום (ראשון) על צירופו של החלוץ יאקוב סילבסטר (30), שחקן חופשי, שחתם עד לסיום העונה עם אופצייה לעונה נוספת. החלוץ ירוויח 130 אלף דולר עד לסיום העונה כשבחוזהו יש אופצייה לעונה נוספת – כפי שפרסמנו כבר בשבוע שעבר בספורט1.

החלוץ שהיה קרוב לחתימה בהפועל ת"א מחזק את הקבוצה של רוני אוואט ומשה אוחיון, כשבחוד ההתקפה נמצאים כבר שובל גוזלן ושגיב יחזקאל בין היתר, כשהקבוצה מעיר הנמל תהיה התחנה השלישית שלו בישראל לאחר ששיחק כבר בבית"ר ירושלים אליה הצטרף בפברואר 2018 וכבש שישה שערי ליגה ב-13 הופעות, והושאל בינואר לבני יהודה בחודש ינואר האחרון איתה זכה בגביע המדינה (שבעה שערי ליגה ב-13 הופעות). החלוץ ינחת בישראל הלילה ויצטרף כבר מחר לאימונים.

סילבסטר אמר: "שמח לחזור לישראל ולהגיע למועדון שעשה שינוי משמעותי והציב לעצמו מטרות חדשות. אעשה הכל כדי לעזור להגשים אותן".

יאקוב סילבסטר חוגג. מצטרף כעת לאשדוד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי