באשדוד מתכוננים לנסיכה החדשה שעומדת להגיע לעיר

סונה סולק
סונה סולק | אינסטגרם

אחרי שכבשה את ירושלים ותל אביב, אשתו של יאקוב סילבסטר חוזרת לישראל עם החלוץ שחתם בקבוצה. מה המקום הכי אהוב עליה בארץ? ומה היא הכי אוהבת לעשות עם בעלה?

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
יאקוב סילבסטר, שחקנה החדש של מ.ס. אשדוד, ינחת בקרוב מאוד בישראל, יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף רשמית לקבוצה. בעודו מפנטז איך הוא שורף רשתות בקבוצתו החדשה, החצי השני שלו מתכוננת שוב לחזור לארצנו הקטנטונת, שהיא כל כך אוהבת. בפעם האחרונה שסיפרנו לכם על סונה סולק היא הייתה בת הזוג של סילבסטר, אך מאז דברים השתנו.


סולק, בת 24 מסלובקיה, קיבלה לפני פחות מחודש הצעת נישואין רומנטית במיוחד מהחלוץ שלה בזמן ששהו בארץ מולדתם. כל החברים והחברות מהליגה בירכו וכעת היפהפייה תגיע לאשדוד עם אבן ענקית על אצבעה ועם טייטל חדש: "מאורסת". החתונה צפויה להתרחש בפגרה הבאה, כאשר בינתיים, בדיוק כמו בשש וחצי השני האחרונות, סונה תמשיך לטייל בעולם בעקבות הארוס שלה, אותו הכירה באופן לא מפתיע בכלל בימינו – דרך הפייסבוק. "עשיתי לייק על תמונה של יאקוב מצולם עם ידיד שלי ואז הוא שלח לי הודעה. 'אהבת את התמונה שלי?'. אחרי זה נפגשנו וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון" סיפרה סונה למדור בעבר.


מה אתם הכי אוהבים לעשות יחד?
"בכנות, אבא שלי אף פעם לא שתה קפה עם אמא שלי במסעדות או בבתי קפה וזה גרם לי לרצות גבר שישתה איתי קפה בכיף, וקובו (כפי שהיא מכנה אותו) מאוד אוהב קפה. אני מאושרת כשאנחנו פשוט יושבים לנו בעיר ושותים קפה אבל בוודאי שיש עוד הרבה דברים שאני אוהבת לעשות איתו. בעצם כל דבר אני אוהבת לעשות איתו".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by (@sonasulek) on



מה חשבת על ישראל לפני שהגעתם לכאן?
"בהתחלה ממש פחדתי להגיע לישראל. באירופה רואים בטלוויזיה רק חדשות רעות על המדינה, ואז הגעתי לארץ המדהימה הזאת והייתי חסרת מילים. הופתעתי, כי מעולם לא ידעתי שיש כל כך הרבה מקומות יפים בישראל, במיוחד בתל אביב. ושלא נדבר בכלל על מזג האוויר המושלם שאנחנו ממש נהנים ממנו. המקום היפה בישראל בעיניי הוא ים המלח. לא יצא לי לראות מקום מיוחד כמו ים המלח בשום מדינה אחרת. אם הייתי יכולה הייתי מבקרת שם כל יום".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I SAID YES forever to a man of my life!!!!!@kubosylvo ❤️ #bridetobe #wifetobe #engaged

A post shared by (@sonasulek) on



נהנית בתקופה שיאקוב שיחק בבית"ר ירושלים?
"אני תמיד נהנית בכל המועדונים השונים שקובו שיחק בהם. כשהוא משחק, מבקיע ואני רואה שהוא מאושר וטוב לו, זה הכל בשבילי ולא משנה לי באיזו קבוצה בדיוק, העיקר שהוא מרוצה. מהרגע שהגענו לישראל, אנחנו גרים בטיילת של בת ים על החוף ויש לנו נוף יפייפיה שמשקיף על הים. אנחנו מאד נהנים כאן".


אוטוטו, השניים יגיעו חזרה לארץ הקודש ויוכלו ליהנות ממגורים בקרבת חוף הים בעיר החדשה שמחכה להם בזרועות פתוחות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by (@sonasulek) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by (@sonasulek) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי