ברק בכר: "באליפויות שלנו התחלנו פחות טוב את העונה"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל ב"ש התבדח אחרי ה-0:3 על הפועל ת"א: "עברנו בסך הכל ארבעה מחזורים, אבל היכולת מעודדת ועלינו להמשיך כך". האסלביינק שהבקיע משחק שלישי ברצף נשאל על הציפייה שימלא את מקומו של וואקמה: "זה העבר"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע רשמה תצוגה מאוד משכנעת הערב (שני) באצטדיון "טוטו טרנר", כשמאמצע המחצית הראשונה פשוט העבירה הילוך, הגיעה להמון מצבים והסתפקה ב-0:3 חד וחלק על הפועל תל אביב. בן שהר מצא את הרשת מחזור נוסף וסיים עם צמד, נייג'ל האסלביינק הבקיע משחק שלישי ברצף ובסיום המשחק גם המאמן ברק בכר הודה שיש לו לא מעט סיבות לחייך.


יומיים לאחר שחגג את יום הולדתו ה-40, צחק בכר על כך שהוא עם 100 אחוזי הצלחה בעשור הרביעי של חייו: "החכמה היא ללמוד מדברים פחות טובים. בשבוע שעבר לא היה לחץ, אגרסיביות ומחויבות, אבל גם אם פתחנו כביכול בהרכב פחות התקפי מבשבוע שעבר, הגענו להרבה מצבים, היו לנו דקות טובות ששלטנו ולחצנו וככה אנחנו צריכים להיראות גם ביותר דקות. הצלחנו לא לספוג מול קבוצה טובה, גם אם בזכות ה-VAR אולי, ועלינו להמשיך עם זה".


השינויים שביצע בהרכב: "זה כביכול פחות התקפי, אבל כל הקשרים שלנו מצטרפים ומגיעים למצבים. זה מה שחשוב, שחקנים שעובדים וכשהם עובדים אז יש ברכה ודברים עובדים".


החזרה למקום השני בליגה: "אנחנו בסך הכל אחרי ארבעה מחזורים, אפילו באליפויות שלנו התחלנו פחות טוב את העונה. אולי זה מעודד, אבל יש לנו כבר בשבת משחק קשה. נשמח מהניצחון שעבדנו קשה בשבילו ונסיק את המסקנות כדי להשתפר עוד יותר".



בכר ושחקניו חוגגים. "באליפויות שלנו התחלנו פחות טוב את העונה" (דני מרון)


הקושי במשחקי חוץ: "זה אומר שטרנר עוצמתי ועוזר לנו מאוד. בשבת יש לנו פה עוד משחק (הפועל רעננה) ואחריו נשבור את הראש".


לאחר מכן הגיע לעמדת הראיונות גם נייג'ל האסלביינק, מצטיין המשחק שבישל לשהר את השער הראשון, היה מעורב כמעט בכל המהלכים ההתקפיים של הפועל ב"ש ובדקה ה-88 גם הצטרף לחגיגת השערים. כשנשאל אם היה זה משחקו הטוב ביותר בהפועל ב"ש, השיב: "אני מודה לכם אם אתם אומרים את זה. שיחקתי טוב, הרגשתי טוב במשחק וזו הייתה תצוגה קבוצתית מצוינת. הגענו להמון מצבים ומגיע כל הקרדיט לקבוצה".


אם הוא מרגיש שעוד מצפים ממנו למלא את מקומו של וואקמה: "טוני הוא שחקן שעשה המון עבור הקבוצה וזכה בתארים, אבל זה העבר. אנחנו קבוצה חדשה עם שחקנים חדשים וננסה לעמוד באתגרים".



שלושת המחזורים ברציפות בהם הבקיע
: "הכי חשוב לנו כקבוצה זה לנצח, בטח בבית, אבל אם אוכל להמשיך להבקיע גם נגד רעננה אז אעשה את המיטב מבחינתי".



האסלביינק. הבקיע בכל שלושת המחזורים האחרונים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי