מרקו בלבול: "ביקורות זה חלק מהעניין. נגיע מוכנים לנתניה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

המאמן, שזכה לגיבוי מההנהלה, דיבר לקראת המפגש נגד דראפיץ' וברדה: "התאוששנו פיזית ובעיקר מנטלית מההפסד. אם ההתאמות בסגל לא עבדו, זו אחריות שלי". שרי ומאבוקה צפויים לחזור להרכב, ווילדסחוט עשוי לפתוח

(גודל טקסט)
במכבי חיפה הודפים את מבול הטענות נגד מרקו בלבול ומנסים להוריד את מפלס הלחץ: "אסור להסיק מסקנות אחרי משחק אחד". ההפסד למכבי תל אביב גרר לא מעט ביקורת בקרב אנשי ואוהדי הקבוצה, כשבמוקד עמד המאמן שספג כמויות של חצים על בחירת ההרכב וניהול המשחק.


גורם במכבי חיפה הסביר: "פסלו פה אנשים אחרי הפסד אחד, אבל חשוב לזכור שהקבוצה שיחקה כדורגל טוב בפתיחת העונה כולל במשחקים נגד שטרסבורג בליגה האירופית והחכמה עכשיו היא לשמור על חדר ההלבשה בריא ולהשיג שלוש נקודות במשחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה" (רביעי ב-20:10, שידור ישיר בספורט4).


לקראת המשחק ערך היום (שלישי) מרקו בלבול מסיבת עיתונאים, והתייחס להפסד למכבי תל אביב ואמר: "כמובן שהיינו מאוד מאוכזבים, בעיקר מהתוצאה. במחצית הראשונה הם היו יותר אגרסיביים, שלטו במרכז השדה והגיעו ליותר מצבים מאיתנו. במחצית השנייה הבחורים לא ויתרו, היינו אגרסיבים והחזקת הכדור הייתה 60:40 לטובתנו, הגענו למצבים והיה חסר לנו את הפס האחרון, את הדיוק במהלך האחרון. הגענו למצב או שניים שהיו טובים כדי להשוות אבל לצערי הפסדנו".


 זוכה לגיבוי בתוך המועדון. מרקו בלבול (דני מרון)



הביקורת לעברו לאחר המשחק: "צריך לדעת שביקורות זה חלק מהעניין בכדורגל, ואי אפשר להתייחס לכל מה שאומרים. יש לי פה סגל רחב, 23 שחקנים שעושים לי כאבי ראש וכל הזמן אני צריך לבחור את ה-11 הנכונים, לעשות את ההתאמות לכל משחק ספציפי וזה חלק מהעבודה שלי וזו אחריות שלי. לפעמים זה מצליח ולפעמים לא".


המפגש נגד נתניה: "מכבי נתניה קבוצה מצוינת עם סגל איכותי, קבוצה מאומנת, טקטית שלא מוותרת אף פעם ולא משנה מה התוצאה. אין לי ספק שנגיע למחר מוכנים, עשינו הכנה טובה והתאוששנו פיזית ובעיקר מנטלית מהמשחק בשבת ונצטרך לבוא מוכנים, מרוכזים ונחושים כדי לעשות הכל ולהשאיר את הנקודות אצלנו בבית".


עושה רושם שבלבול לא יערוך שינויים מרחיקי לכת בהרכב, אך כן יעניק את הקרדיט לצ'רון שרי וארנסט מאבוקה שאמורים לשוב להרכב על חשבון דולב חזיזה ורז מאיר. אך גם לאחר האימון המסכם נראה כי מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול מתלבט בעיקר לגבי החלק ההתקפי. המאמן צפוי לעלות עם ארבעה שחקני הגנה כאשר מאבוקה צפוי לחזור על חשבונו של רז מאיר. בחלקו מהאימון תורגל גם יאניק ווילדסחוט בהרכב הראשון ובחלק אחר מהאימון גם מוחמד עוואד תורגל בחלק ההתקפי. כידוע השוער גיא חיימוב והבלם טרנט סיינסבורי ייעדרו בגלל פציעה.


הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, אעיד חבשי, סאן מנחם, יובל אשכנזי, נטע לביא, צ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט (מוחמד עוואד), ירדן שועה, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי