אופיר חיים לקראת נס ציונה: "גילינו הרבה אופי מול נתניה"

אופיר חיים
אופיר חיים | אריאל שלום

הפועל כפר סבא רוצה לצבור ניצחון ליגה שני העונה: "הקבוצה של תורג'מן שווה יותר נקודות ממה שיש לה". המאמן לא תרגל את ההרכב לקראת המשחק, אך צפוי לשמור על אותם 11 שפתחו בשבת. שביעות רצון מרוצ'ט

(גודל טקסט)

אחרי תוצאת התיקו הדרמטית שהשיגה הפועל כפר סבא ביום שבת האחרון במשחק החוץ מול מכבי נתניה, העולה החדשה תארח מחר (רביעי ב-19:00) את סקציה נס ציונה במשחק שיפתח את המחזור החמישי בליגת העל ותנסה להשיג ניצחון שני העונה, שייתן לה מעט אוויר במאבקי התחתית.

הקבוצה של אופיר חיים תקבל בחזרה לסגל את הקשר קווין ריינשטיין, שריצה עונש הרחקה מול היהלומים לאחר שקיבל כרטיס אדום מול מכבי ת"א, אך נראה שהקשר לא יחזור ל-11 וגרשון קופי ודן עזריה ימשיכו לפתוח

אדריאן רוצ'ט, שבישל את השער הראשון של בובקר טראורה והותיר רושם חיובי במשחק הבכורה, ימשיך בהרכב כאשר בקבוצה היו שבעי רצון מהופעתו וציינו כי הם בטוחים שככל שהזמן יעבור הוא אף ישפיע יותר.


שביעות רצון מיכולתו. אדריאן רוצ'ט (דני מרון)

חיים לא תרגל את ההרכב הפותח למשחק והסתפק באימון קליל ביום שלפני המשחק, אך ההערכות הן שהוא ישמור על אותם 11 שעשו חיים קשים לקבוצה של סלובדאן דראפיץ' ושי ברדה ביום שבת.

"אנחנו אחרי משחק מאוד קשה מול מכבי נתניה" אמר המאמן לקראת ההתמודדות. "הצלחנו לקחת נקודה בדקה ה-99 וזה מאוד שימח אותנו כי גילינו הרבה אופי. עכשיו אנחנו לפני המשחק נגד נס ציונה וזה הולך להיות קרב קשה. זו קבוצה טובה שאני חושב ששווה יותר נקודות ממה שיש לה. נעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות אצלנו כי הם מאוד חשובות עבורנו".

הרכב משוער: איתמר ישראלי, נועם גמון, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, גרשון קופי, דן עזריה, עומר פדידה, אדריאן רוצ'ט, בובקר טראורה, בנג'מין קוקו.


אופיר חיים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי