צפו בתקציר: הפועל כפר סבא וסקציה נס ציונה נפרדו ב-1:1

דן עזריה, רז נחמיאס
דן עזריה, רז נחמיאס | דני מרון

קרב העולות החדשות לליגת העל הסתיים ללא הכרעה - שחף (2) כבש שער מדהים בפתיחה לזכות הכתומים, טראורה (12) השווה לאחר יציאה רעה של גלזר. פדידה החמיץ ממצב קורץ אפשרות לנצח, מאזו ערך בכורה בישראל

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגת העל יצא היום (רביעי) לדרך עם מפגש מסקרן בין שתי העולות החדשות הפועל כפר סבא וסקציה נס ציונה, אשר נפרדו בתיקו 1:1 מהנה, כששני הצדדים שצפויים להיאבק בתחתית לקחו הביתה נקודה חשובה מאוד.

פתיחת המשחק הייתה לגמרי לא צפויה, כאשר כבר אחרי שתי דקות של כדורגל באצטדיון המושבה הפועל כפ"ס הוציאה כדור מהרשת לאחר בעיטה אדירה של אור שחף מ-20 מטרים, אשר מצאה את הרשת לאחר שעברה בין החיבורים ולא הותירה סיכוי לאיתמר ישראלי בשער.

עשר דקות בלבד חלפו על כר הדשא, והירוקים מצאו את שער השוויון החשוב – הקפטן עומר פדידה הגביה כדור קרן לתוך רחבת החדש, עומרי גלזר יצא רע מאוד ובובקר טראורה כבש עם ראשו ללא בעיות.

שער בזק של נס ציונה וביצוע מושלם של שחף (דני מרון)
שער בזק של נס ציונה וביצוע מושלם של שחף (דני מרון)

שוויון מהיר של טראורה (דני מרון)
שוויון מהיר של טראורה (דני מרון)

הקצב הגבוה נעצר מאותן הדקות ושני הצדדים ניסו כמה שיותר לצאת להתקפות מעבר מהירות. בדקה ה-68 המארחת יכלה לכבוש שער ניצחון חשוב, אך פדידה החמיץ מצב קורץ. מנגד, החלוץ מוסא מאזו עלה בדקה ה-72 להופעת בכורה בליגת העל, לאחר שהצטרף לנס ציונה בתחילת השבוע הנוכחי.

חניכיו של עמיר תורג'מן הפעילו לחץ רב על השער היריב בדקות הסיום, אך לא הצליחו למצוא שער מנצח כמו גם הירוקים שלקו בפעולה האחרונה והצדדים נפרדו בחלוקת נקודות, 1:1 בסיום. לאחר הנקודה שהשיגה נגד הפועל תל אביב, נס ציונה העלתה את מאזנה לשתי נקודות והיא צמודה לאדומים. כפ"ס התקרבה לבטן הטבלה עם 5 נקודות.

תורג'מן. עדיין מחפש ניצחון ראשון בנס ציונה (דני מרון)
תורג'מן. עדיין מחפש ניצחון ראשון בנס ציונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי