אופיר חיים: "אני מאוכזב מהתוצאה, אבל לא מהיכולת"

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

מאמן הפועל כפר סבא אחרי ה-1:1 נגד סקציה נס ציונה בקרב העולות: "היינו ראויים לניצחון. אנחנו צריכים להיות יותר חדים מול השער". עמיר תורג'מן שקבוצתו צברה את הנקודה השנייה העונה: "אנחנו בתהליך טוב"

(גודל טקסט)
המשחק הראשון במסגרת המחזור החמישי בליגת העל כבר מאחורינו. היה זה קרב העולות החדשות, כך שהערב (רביעי) באצטדיון המושבה נפגשו הפועל כפר סבא וסקציה נס ציונה שהוסיפו כל אחת נקודה חשובה למאזנן אחרי 1:1 עם שני שערים כבר ב-12 הדקות הראשונות. עבור הירוקים מהשרון, שאירחו את המשחק, הייתה זו נקודת ליגה חמישית ב-5 מחזורים ואילו הכתומים עוד מחפשים ניצחון בכורה העונה, אבל הכפילו את מספר הנקודות שלהם לשתיים.


בסיום הביע מאמן הפועל כפר סבא, אופיר חיים, את שביעות רצונו: "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה כי היינו ראויים לניצחון, אבל מהיכולת אני כן מרוצה גם אם יהיו מי שיגידו שהיא לא הייתה טובה. אנחנו צריכים להיות יותר חדים מול השער ואנחנו נהיה. אני מאוד מרוצה מהמשחק".


אם הרגיש את עייפות שחקניו לאחר שהקבוצה שיחקה בשבת: "לפרקים הרגשתי את זה, אבל עייפות היא לא תירוץ. אנחנו עוד ננצח משחקים".


בבלומפילד נגד בני יהודה במחזור הבא: "אני מחכה בקוצר רוח למשחק הזה. אנחנו נתאושש, יש לנו את הזמן לכך, ונבוא כדי לנצח".



טראורה ושחקני כפ"ס חוגגים את השוויון (דני מרון)


גם מאמן סקציה נס ציונה, עמיר תורג'מן, היה מרוצה מהנקודה שצברה קבוצתו: "סוף סוף התחלנו טוב את המשחק, דבר שלא קרה לנו מתחילת גביע הטוטו. שחקנים רצו ונלחמו, אבל בחצי השני הלכנו אחורה יותר מדי ונתנו לכפר סבא להניע את הכדור. בסוף החצי הזה מסתכם בכך שכל קבוצה הגיעה למצב אחד טוב ואני בטוח שהשחקנים שלי מסוגלים יותר. אנחנו בתהליך טוב, השחקנים הגיעו למקום בו רצינו להיות".


לקראת מכבי חיפה: "יש לנו עשרה ימים עד המשחק ונגיע מוכנים אליו. חבל שהיום לא הצלחנו לנצח כי כבר הובלנו, אבל כפר סבא חזרה למשחק די מהר ולכן אני מרוצה מהגישה ומהדרך".



אלעד שחף
, שכבש את שערה השני של סקציה העונה, אמר בקצרה: "רואים את ההתקדמות שלנו. עבדנו קשה והגענו למצבים – והשגנו נקודה, כך שזו התקדמות. זה עוד לא מספיק, אבל אני מרוצה וכולם מרוצים".




שני שערים ושתי נקודות לנס ציונה העונה. שחף חוגג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי