בלבול: "משחק כמעט מושלם", חזיזה: "מאמין שנגיע רחוק"

מכבי חיפה
מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה התמוגג מההופעה של שחקניו ב-0:3 על מכבי נתניה: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, יותר משטרסבורג. שועה? הוא חצה קווים אדומים". שי ברדה הודה: "נמצא פתרונות למצב. היה משחק רע מאוד"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הציגה הערב (רביעי) את המשחק הטוב ביותר שלה העונה, אולי בכלל המשחק הכי מרשים של קבוצה בליגת העל נכון לפתיחת המחזור החמישי, כשהביסה בביתה 0:3 את מכבי נתניה במשחק בו שחקני הרכש ובראשם דולב חזיזה וההולנדים צ'רון שרי ויאניק ווילדסחוט סיפקו המון סיבות לאופטימיות בכרמל, ואולי גם תהיות רבות מדוע דווקא בשבת בבלומפילד נגד מכבי תל אביב פתח בלבול בהרכב כל כך שונה.

הירוקים אמנם סיימו את המשחק עם שלושה כדורים ברשת של דני עמוס, אבל היו שווים לכל הפחות עוד שניים או שלושה שערים ולקראת משחקה הבא, בשבת הבאה נגד סקציה נס ציונה יהיה מעניין לראות כיצד יבחר לשחק המאמן מרקו בלבול, ששפע מחמאות לשחקניו על ההופעה: "המשחק הכי טוב שלנו השנה, יותר טוב משטרסבורג. בכל האספקטים של המשחק, משחק כמעט מושלם שלנו והתוצאה הייתה צריכה להיות הרבה יותר גבוהה. כמו שלא הורדנו את הראש לאחר ההפסד למכבי ת"א, אני גאה בבחורים שלי".

על בחירת ההרכב והורדת חזיזה שהצטיין: "כל הרכב שאני מעלה אני מאמין בו וכל משחק לגופו. כל מי שעולה ב-11 הוא הכי טוב מבחינתי. זה לא פשוט לעשות סוויץ' לאחר מה שהיה נגד מכבי ת"א. דולב היה טוב והוא אמר שהוא מרגיש טוב, עד שהחלטתי להוציא אותו (בגלל הפציעה)".


צ'רי חוגג בסיום. הופעה טובה של ההולנדים החדשים (מאור אלקסלסי)

השעיית שועה: "ירדן שועה חצה קווים אדומים ואין פשרות בנושא הזה. יש דברים שלא עושים".

השאיפות להמשך העונה: "הליגה היא מאוד שוויונית ואין משחקים קלים. הכל צמוד והכל נורא קשה. גם במשחק הקודם היינו דומיננטיים, אנחנו קבוצה דינמית וטכנית שמשחקת כדורגל טוב. השאיפה של מכבי חיפה היא תמיד ללכת כמה שיותר רחוק".

לאחר מכן הגיע דולב זיזה לעמדת הראיונות ואמר: "אני מאמין שזו ההופעה הכי טובה בקריירה שלי. אני שמח שהצלחתי להראות את מה שאני יכול ויודע. אני בטוח שנמשיך ככה אם נציג את מה שאנחנו יודעים, יש פה שחקנים מוכשרים מאוד, מהשוער עד החלוץ. מאמין שנגיע רחוק, אנחנו מאוד מגובשים עם הרבה חבר'ה צעירים ואנחנו נמצאים הרבה זמן ביחד גם מחוץ לאימונים".

על הסיבה שירד מכר הדשא אמר: "נתפסה לי המפשעה קצת מהעייפות, אבל יהיה בסדר".


חזיזה. היה מהמצטיינים בירוק (מאור אלקסלסי)

מן העבר השני, שי ברדה אמר לאחר ההפסד הכואב: "זה היה משחק רע מאוד שלנו. עלינו לפתור את הדברים, אנחנו ראויים לכל הביקורות כי שיחקנו רע מאוד. תפקידנו כמאמנים זה למצוא פתרונות ואנחנו נמצא אותם כי אנחנו יודעים מה יש לנו ביחד. אנחנו טועים בהצבה ובשיטה, אבל יהיו ימים יפים יותר למכבי נתניה".

מה לא מתחבר למכבי נתניה: "כשאתה מפסיד את כל הכדורים השניים, לא זוכה בשום מאבק, לא מספיק אגרסיבי ונותן יותר מדי כבוד ליריבה – כל האשמה היא עלינו, אבל צריך למצוא פתרונות לכך. מכבי נתניה לא יודעת ללכת אחורה ואלה בעיות שתפקידנו לפתור ואנחנו נעשה את זה".

היכולת של פאטוס בצ'יראי: "הוא שחקן שתלוי בקבוצה שלמה. הוא היה היום פחות אנרגטי ולכן הוחלף. זה שחקן שתלוי בכדורים שהוא מקבל, אבל יש עוד בעיות שנצטרך לדעת לפתור".


הגנת נתניה חסרת אונים בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי