תחושת פספוס בכפ"ס: "פעם ראשונה שאנחנו מגיעים כפייבוריטים"

בובקר טראורה, עומר פדידה
בובקר טראורה, עומר פדידה | אודי ציטיאט

רק תיקו לקבוצה מהשרון מול נס ציונה, מחמאות לטראורה. טום שלח ספג שריקות בוז: "מסכן, זה הזוי מה שעושים לו, לפעמים נראה שעדיף לו לשחק במקום אחר". רוצ'ט: "נמאס ממחמאות, בליגת העל אסור לוותר בקלות"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא יצאו מעט מאוכזבים מתוצאת התיקו 1:1 נגד סקציה נס ציונה אמש (רביעי) באצטדיון המושבה. הקבוצה של אופיר חיים נקלעה לפיגור מוקדם, אך השוותה במהלך המחצית הראשונה ושלטה כמעט ללא עוררין במחצית השנייה, כשרק החמצות גדולות של עומר פדידה ובנג'מין קוקו מנעו ממנה לצאת עם שלוש הנקודות.

"למרות מה שכולם חושבים, זו הייתה משוכה לא קלה" אמרו בקבוצה. "זו פעם ראשונה שאנחנו מגיעים למשחק פייבוריטים וזה עדיין לא קל. ברור שרצינו לצאת לחג עם ניצחון ומצב רוח טוב, אבל עדיין יש פה קבוצה טובה".

בקבוצה ציינו את העובדה שעדיין חסר להם מעט מחץ בחלק ההתקפי, כשבנג'מין קוקו עדיין לא כבש שער במסגרת הליגה, אך מנגד מי שזכה למחמאות היה הקשר בובקר טראורה, שעבר לקבוצה בקיץ לאחר סאגה ארוכה וכובש כבר שני שערים בשני המחזורים האחרונים: "התעקשנו עליו כל הקיץ ועכשיו כולם מבינים למה עשינו את זה".

סאגה נוספת שהתרחשה במהלך המשחק הייתה קריאות הבוז של חלק מהקהל לכיוונו של המגן הימני טום שלח, שחזר אמש להרכב במקומו של נועם גמון. "הוא פשוט מסכן", אמרו בקבוצה. "זה הזוי מה שעושים לו, חבל שעושים את הדבר הזה כי מה רוצים? שהוא יילך לשחק במקום אחר. לפעמים זה פשוט נראה שזה עדיף לו וחבל, כי זה לא שהוא פחות טוב מהרבה מגנים אחרים בליגת העל".

"התוצאה מאכזבת, זה משחק שהיינו חייבים לנצח. נמאס לנו להיות עם המחמאות ולהיתפס כקבוצה נחמדה שמשחקת יפה. אנחנו בסופו של דבר צריכים את הנקודות ובמיוחד מול נס ציונה בבית", סיכם הקשר אדריאן רוצ'ט.


רוצ'ט. "נמאס לנו להישאר עם המחמאות" (אודי ציטיאט)

על המעבר לעולה החדשה: "רציתי מאוד לקבל עוד צ'אנס בליגת העל ובגלל זה די נלחמתי על זה עם עפולה. הפועל כפ"ס ואופיר רצו אותי מאוד. שרוצים אותך בליגת העל בגיל כזה אתה לא מוותר על זה בקלות".

על ההשתלבות: "נכנסתי לעניינים מהר? בשביל זה הביאו אותי, בשביל לשחק. באתי לתרום ממה שעברתי בקריירה. נכנסתי די מהר להרכב ואני מרוצה מהכושר שלי ושאני מצליח לסחוב עד הסוף. צריך להיות עוד טיפה רעים".

המשך הדרך: "הפועל כפ"ס של השנה יכולה לעשות עונה מאוד מפתיעה וכיפית. יש לנו חומר שחקנים אנושי ממש טוב ויש פוטנציאל טוב למועדון הזה. נקווה שלא יהיה רק כדורגל יפה אלא גם נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי