שועה יושעה לעוד שלושה ימים, בחיפה התמוגגו מהניצחון על נתניה

מכבי חיפה
מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

החלוץ לא יטול חלק באימוני מכבי חיפה עד שיעמוד לוועדת משמעת: "ייענש בהתאם, אך גם נסייע לו", אמרו בכרמל. הירוקים התענגו על ה-0:3 נגד נתניה: "המשחק הכי טוב שלנו בשנים האחרונות, בלבול הרוויח את המחמאות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"זאת הייתה ההופעה הטובה ביותר של מכבי חיפה בשנים האחרונות". זאת ההצהרה שיצאה גם מ-15 אלף אוהדים ירוקים וגם מצד אנשים במועדון לאחר תצוגה מרהיבה בדמות ניצחון 0:3 על מכבי נתניה.

לאחר ההפסד הכואב למכבי תל אביב בשבת בבלומפילד והביקורת שנשמעה גם בתוך המועדון על מרקו בלבול, המאמן בחר לבצע שינויים בהרכב, אליו חזרו המגן ארנסט מאבוקה וצ'רון שרי, גם יאניק ווילדסחוט קיבל לראשונה מקום בהרכב ולמעשה ערך הופעת בכורה וכל השלושה עשו את ההבדל והיו מהטובים על כר הדשא, כשאליהם הצטרף דולב חזיזה שבניגוד למשחק בשבת, היה כמעט בכל מקום, סיים את המשחק עם שער ובישול ונבחר למצטיין במשחק. אגב, חזיזה התלונן בסיום על פציעה קלה וייבדק בימים הקרובים.

"כמו שבלבול היה ראוי לביקורת אחרי משחק הנפל מול מכבי תל אביב, כעת הוא ראוי למחמאות והוכיח כי הוא יודע לקבל ביקורת ולשנות את התבנית בהתאם", אמרו בחיפה והוסיפו, "אם אנחנו רוצים להיות באמת קבוצה גדולה ולרוץ לאליפות אז מילת המפתח היא יציבות".


חזיזה. ניצח על החגיגה הגדולה (מאור אלקסלסי)

במועדון גם החמיאו לצמד הבלמים וביניהם עאיד חבשי שעלה למשחק עם תפרים. מוחמד עוואד נכנס במחצית השנייה, אבל נראה כעוס בסיום בעיקר בשל העובדה שלא זכה למסירות מצד חבריו לקבוצה. "עוואד רצה לכבוש והוא ראוי להערכה בגלל התשוקה שלו", הרגיעו בחיפה.

הסיפור שהעיב על הניצחון עוד לפני המשחק הייתה עבירת המשמעת של החלוץ ירדן שועה שנצפה מבלה בלילה שלפני המשחק באחת המסעדות בתל אביב ובמועדון החליטו לנפות אותו מיידית מהסגל. קברניטי המועדון אינם מוכנים לעבור על כך לסדר היום והחלוץ יעמוד בפני וועדת משמעת בעוד שלושה ימים, כאשר עד אז הוא יושעה מהאימונים. "מצד אחד לא נוותר ולא נתפשר על משמעת ואחריות וגם העונש יהיה בהתאם, אבל מצד שני גם נדע לסייע ולחבק", הבהירו במכבי חיפה.


עוואד. "ראוי להערכה על התשוקה" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי