דגו: "רציתי להקדיש את המשחק לאיזי". גוטמן: "שמח שלא הפסדנו"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | מאור אלקסלסי

מאמן ק"ש היה מרוצה אחרי הנקודה הראשונה בליגה והתייחס לבעלים שלא הגיע להתמודדות: "הקבוצה הראתה אופי ויכולנו גם לנצח". מאמן חדרה אמר מנגד: "חבל שלא שמרנו על היתרון". ריאן הוסיף: "קרו לנו דברים הזויים"

(גודל טקסט)

 אחרי חמישה מחזורים קריית שמונה חילצה נקודה ראשונה לאחר שחילצה 2:2 בחדרה. קבוצתו של דגו כבר עלתה ליתרון ראשון לאחר כיבוש של מוחמד שכר, אבל אליאל פרץ ורועי זיקרי הנהדר הפכו בחזרה, אך למזלה של קריית שמונה איסמעיל ריאן המחליף קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-64, אחרי שש דקות במגרש.

המאמן מסאי דגו אמר בסיום: "באנו לנצח ובאמת יש לנו חוסר מזל והשער השני היה קל מדי. אבל הקבוצה הראתה אופי וגם יכולנו לנצח לקראת הסוף, התיקו משקף ויכול להיות שהתיקו יוביל אותנו לדרך חדשה. אני מאמין בקבוצה כמו שאמרתי, הליגה שיווניות".

על השינויים בהרכב: "אחרי ההפסד לבית"ר, אמרתי לשחקנים שאני מבחינתי מתחיל מאפס. והחברה שבחרתי היום זה הכל מקצועי ובאמת נשתמש בכל הסגל. היום ניסינו למצוא את הפתרונות, אבל זה עניין של ביטחון, על כל טעות אנחנו משלמים בגול. אני מקווה שבחודש הבא יהיה לנו יותר מזל".

לאחר ההצרה של שרצקי: "הדבר הכי חשוב היה לי הוא לנצח ולהקדיש את המשחק בשבילו. בנאדם נותן הכל ואני מאמין שיישאר איתנו השחקנים מדברים על זה השבוע יותר מדי. אני מקווה שניצחון אחד או שניים יחזיר אותו אלינו".


מסאי דגו. "רצינו להקדיש את הניצחון לאיזי" (מאור אלקסלסי)

עיסמאיל ריאן אמר: "אנחנו עוברים תקופה לא פשוטה, היה חשוב לנו לעצור את הכדור שלג, כל הקבוצה נרתמה ואני מקווה שנצא לדרך חדשה. אני מאמין בקבוצה שלי ובדרך שלנו, דברים הזויים קרו לנו בחודש האחרון. שרצקי? נעשה הכל כדי שאיזי יחזור ליציע".

אורי גוטמן סיכם: "אם מסתכלים על המשחק מבחינת יכולת, בחצי הראשון לא הייתה יכולת טובה, אבל אני חושב שבמחצית השנייה נראינו טוב יותר, חבל שלא שמרנו על היתרון. מאכזב לספוג שערים כאלה, אבל זה חלק מהכדורגל ובהמשך השנה נהנה ממתנות ויהיה בסדר. אנחנו נצטרך לעבוד על החלק ההגנתי, כי קבוצה שרוצה להישאר בליגה צריכה הגנה חזקה. רצינו לנצח והשחקנים נתנו הכל. נראה במשחק הבא מה יהיה. אליאל פרץ? הוא שחקן מוכשר שימשיך כך".

אליאל פרץ התייחס למשחק: "גוטמן מאוכזב ואני חושב שהוא צודק כי הובלנו 1:2 ויכולנו לסגור את המשחק ומיד אחרי זה ספגנו וזה מבאס, אבל אני שמח שלא הפסדנו ואני מקווה שנמשיך ככה. הצטרפו אלינו שלושה שחקנים חדשים שמשפעים על המשחק, ואנחנו עובדים קשה לאימונים. התקרית על ריאן? לא היה משהו רציני וסיימנו את זה בסולחה".

אורי גוטמן. "נראנו טוב יותר במחצית השנייה" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי