בכיר בהפועל ת"א: "אין לנו טענות לאביטן, מעמדו לא על הפרק"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | עדי אבישי

למרות שהאדומים סופרים כבר 10 משחקים ללא ניצחון מפתיחת העונה, כולל גביע הטוטו, בהנהלה לוקחים אחריות: "עדיף שהמחאה תהיה נגדנו ולא נגד המאמן והשחקנים". ניסיון להכשיר את דגני, ספירובסקי ובוזגלו לרעננה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מחזור הליגה החמישי הסתיים ולהפועל תל אביב אין עדיין ניצחון בליגת העל, אחרי התיקו 1:1 באצטדיון בלומפילד נגד בני יהודה שקבע כבר 10 משחקים העונה ללא ניצחון, הרי שגם בגביע הטוטו לא ניצחו כלל ניסו אביטן ושחקניו.

במשך שלוש שנים המתינו שחקני ואוהדי הפועל תל אביב לשיבה לאצטדיון בלומפילד ואתמול היה כואב לצפות באוטובוס של שחקני הקבוצה עוזב את אצטדיון בלומפילד מלווה בשלושה אופנועי משטרה וסביבו המון זועם המשמיע קולו במחאה נגד ראשי המועדון.

גורם בכיר במועדון אמר אמש: "זו אכזבה ענקית, כי היינו יכולים לנצח ולצאת לדרך חדשה. פגשנו את בני יהודה, קבוצה שלא סיכנה אותנו כלל, ולא מובן איך לא כבשנו מספר שערים לנוכח השליטה הבלעדית. אין לנו טענות למאמן ולשחקנים שרצו ונתנו הכול כדי לנצח, אנחנו מעדיפים שמחאת האוהדים תהיה נגד ראשי המועדון מאשר נגד השחקנים".

אותו בכיר גם הבהיר באשר לניסו אביטן: "מעמדו של המאמן כלל לא עומד לדיון ואין דבר נגדו, כולם ראו את ההכנה המצוינת שלו למשחק – גם בית"ר ירושלים עם תקציב פי כמעט שלושה מהפועל תל אביב התרסקה מול אוהדיה נגד מכבי תל אביב".


"מעמדו של אביטן לא עלה לדיון". הקבוצה זוכה לגיבוי למרות התוצאות (עדי אבישי)

כידוע, הפועל תל אביב חסרה אתמול את הבלם אוראל דגני שינסה להתאמן לקראת המשחק הבא נגד הפועל רעננה באצטדיון המושבה, קבוצה אותה מתקשה הפועל ת"א לנצח בשנים האחרונות. דגני סובל מפציעה בשריר הירך והוא מקווה לחזור למשחק הבא גם כדי להראות למאמן הלאומי אנדי הרצוג שהוא כשיר למשחקי נבחרת ישראל. אתמול גם מאור בוזגלו לא פתח עקב פציעה ורק עלה באמצע המחצית השנייה, מתוך כוונה להפחית את העומס עליו שגרר רגישות בשריר.

בהפועל תל אביב מקווים שעד המשחק יזכו השניים להתאושש מהפציעות וישובו להרכב, כשדגני מתוכנן לשחק בעמדת הבלם, כך שכמגן ימני ישחק איאד אבו עביד במקומו של עידן כהן. גם הקשר המקדוני סטפן ספירובסקי סובל מכיווץ שרירים ויעשה מאמץ להכשירו לשחק נגד הפועל רעננה.


מחאת האוהדים נגד ההנהלה. "שזה יהיה נגדנו ולא נגד המאמן והשחקנים" (עדי אבישי)

בסיום המשחק, למרות איבוד הנקודות ניסה אביטן לשמור על גישה חיובית: "הייתה קבוצה אחת על המגרש, הפועל תל אביב, אבל כמו במשחקים הקודמים, העונה חסר לנו הגרוש ללירה. ראינו על הדשא קבוצה מחויבת שרוצה לנצח קבוצה איכותית ולכן התוצאה מאוד כואבת".

אביטן הוסיף: "החלטות ה-VAR משנות את המשחק לנגד העיניים. אני חושב שהשימוש ב-VAR מבזבז זמן ומוציא את העוקץ מהמשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי