אולהה יהיה הזר השישי? בוזגלו ודגני יחזרו להרכב נגד רעננה

אוראל דגני, מאור בוזגלו
דגני ובוזגלו. מהפכה בהפועל תל אביב? | אריאל שלום

בהפועל ת"א שוקלים לוותר על המענק ממנהלת הליגה בגובה 300 אלף ש"ח לאור הצטרפותו הצפויה של החלוץ. בנבחרת עוקבים אחרי הבלם שעשוי לקבל זימון. אביטן שוקל: אבו עביד יפתח כמגן ימני על חשבון עידן כהן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
בהפועל תל אביב יחלו בהכנות למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל רעננה באצטדיון המושבה בצל אירועי הפגנת האוהדים נגד ראשי המועדון ופתיחת העונה החלשה – כזכור, האדומים טרם ניצחו בחמשת מחזורי הפתיחה וביום שבת סיימו בתיקו 1:1 נגד בני יהודה. במועדון החלו לדון על ההחלטה הבאה: האם לשחק בינואר עם שישה שחקנים זרים מה שימנע מהאדומים לקבל את המענק של מנהלת הליגה בגובה 300 אלף שקלים.


החלוץ הניגרי מייקל אולהה יסיים את דרכו כזכור בעוד שבוע בקבוצת סונג לאם בוייטנהאם ובהפועל טוענים שהוא חתום בקבוצה והכינו עבורו תוכנית אימון מיוחדת כדי שיוכל להצטרף בחלון ההעברות בינואר כשהוא בעל כושר משחק מלא. אולהה  טען כי לא חתם עדיין בהפועל תל אביב בשל היותו תחת חוזה בסונג לאם. הכוונה היא שהוא ינחת בישראל לבדיקות רפואיות וחתימת חוזה רשמי ויזכה לחופשה בת מספר שבועות בניגריה לפני שישוב למתחם חודורוב.


נכון לעכשיו יש להפועל חמישה זרים: מרויין פירסמן, עמנואל בואטנג, סטפן ספירובסקי, פרנסיס קייארמה ודמבה קמארה. בקבוצה אמרו: "אולהה הוא השחקן הראשון שהמאמן ניסו אביטן רצה להביא והוא יהיה כאן בינואר. יש לנו עוד זמן רב להחליט מה לעשות לגבי הזר השישי".


בצוות המקצועי ינסו להכשיר את הבלם אוראל דגני למשחק נגד הפועל רעננה לאחר שלא התאמן מאז המשחק נגד הפועל באר שבע. אחר דגני עוקבים בנבחרת ישראל ואם ישוב להתאמן ולשחק הכוונה היא לזמנו למשחקים הקרובים  נגד אוסטריה ולטביה. מעבר לכך, אם דגני יהיה כשיר, איאד אבו עביד יוסט לעמדת המגן הימני על חשבונו של עידן כהן הזקוק להתאוששות מפגיעה בשריר הבטן התחתונה לצד הירידה בכושרו. הבלם, אגב, כתב מסר אופטימי לאוהדים ברשתות החברתיות לפני החג. חוץ מדגני, גם הקפטן מאור בוזגלו אמור לשוב להרכב.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כשאתה למטה, אתה חושב שזה יימשך לנצח. כשאתה למעלה, אתה חושב שזה אף פעם לא ייגמר. בשני המקרים, אתה טועה – הכל זמני, הכל משתנה, ולא נותר אלא להנות מהרגעים הטובים ולהתחזק מהרעים. #יאלההפועל❤️⚽️ #Never_give_up

A post shared by Eyad Abu-Abiedإياد أبو عبيد (@eyad_ab5) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי