ורמוט חזר לאימונים, סילבס יחליט אם להשיב את בן בסט

גילי ורמוט, רועי זיקרי
גילי ורמוט, רועי זיקרי | מאור אלקסלסי

הקשר, שנעדר מהמשחק באשדוד עקב חום גבוה, שב לפעילות מלאה וצפוי לשוב להרכב בשבת נגד הפועל ב"ש (20:25 בספורט4). המנכ"ל שטרלינג חזר לפעילות, דלויה עדיין מושעה עד השימוע במקביל לחקירת המשטרה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה היום (שלישי) לאימונים לאחר שני ימי חופש וקיבלה בחזרה את הקשר גילי ורמוט, שלא היה בסגל בשבת האחרונה בגלל חום גבוה. המאמן חיים סילבס שיבח את השחקנים על היכולת ב-1:1 באשדוד, בעיקר על המחצית הראשונה, אבל שם דגש כי שחקני החלק ההתקפי צריכים להיות יותר מרוכזים ליד השער.

"אנחנו צריכים לדעת לנצח משחקים כאלה ולבטח לנצח את המצבים שלנו", אמרו בקבוצה על האסיפה שערך סילבס. מי שעוד לא היה בסגל בשבת הוא החלוץ עדן בן בסט וכעת יצטרך המאמן לקבל החלטה אם להחזירו לקראת המשחק בשבת מול הפועל באר שבע (20:25, ישיר בספורט4).

בנושא אחר, המנכ"ל אורן שטרלינג חזר לפעילות מלאה במועדון לאחר מספר ימי מחלה. כזכור, המנכ"ל התעמת בשבוע שעבר עם מאמן הנערים לידן דלויה, כאשר שטרלינג אף התלונן כי המאמן ניסה לפגוע בו עם רכבו. שני הצדדים הגישו תלונה במשטרה והנושא נמצא בחקירה. בינתיים דלויה מושעה מהמועדון עד לשימוע בעניינו, שככל הנראה ייערך בשבוע הבא. שטרלינג אמר היום: "הפנים שלי ושל המועדון קדימה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע והכי חשוב שנביא שלוש נקודות".


שטרלינג. "הכי חשוב שנביא שלוש נקודות" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי