מכבי חיפה תקנוס את שועה, סיינסבורי ייעדר מול נס ציונה

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

החלוץ שיצא לבלות לפני נתניה והודח מהסגל, הביע חרטה על מעשיו בוועדת המשמעת וצפוי לספוג את העונש הכספי המקסימלי. בכרמל הבהירו: "יצטרך לעבוד קשה כדי לחזור להרכב". הבלם ינוח שבוע נוסף

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה חזרו היום (רביעי) לאימונים לאחר יום מנוחה והגבירו את ההכנות לקראת המשחק בשבת נגד סקציה נס ציונה. במועדון רוצים לשמור על המומנטום לאחר הניצחון המצוין 0:3 על מכבי נתניה במחזור הקודם אותו הגדירו במועדון כמשחק הטוב ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות.

המאמן מרקו בלבול טרם תרגל את ההרכב לקראת המשחק אך נראה שישמור על אותם 11, להוציא חילוף אחד בין הקורות – גיא חיימוב צפוי לחזור לשער על חשבונו של ג'וש כהן. הבלם טרנט סיינסבורי שלא שיחק מול נתניה לא הצליח להתאמן אתמול והוא ינוח שבוע אחד נוסף. בתחילת השבוע עוד קיוו כי האוסטרלי יחזור לסגל אך כעת הוחלט לא לסכנו.

עוד הודיעה מכבי חיפה כי הבלם, רמי גרשון, שפצוע מזה מספר שבועות, יחזור בהדרגה לאימונים לאחר פגרת הנבחרות. סינטיהו סלליך, שהחלים מניתוח לשחזור הרצועה הצולבת, חזר לאימונים בהדרגה וצפוי לעמוד לרשותו של המאמן, מרקו בלבול בעוד כארבעה שבועות.


טרנט סיינסבורי (דני מרון)

ירדן שועה שהושעה כזכור ולא שיחק נגד מכבי נתניה, חזר לאימונים אך כלל לא בטוח שיקבל את חולצת ההרכב בניגוד למעמדו הבטוח עד כה. "ירדן עבר עבירת משמעת ובינתיים הקבוצה הצטיינה בלעדיו. אומנם זה לא אומר כלום אבל שועה יצטרך לעבוד קשה כדי לחזור להרכב", אמרו במועדון. מאוחר יותר עמד השחקן בפני ועדת משמעת פנימית, במהלכה הביע חרטה על מעשיו ונקנס על ידי המועדון ב-8,000 ש"ח – העונש המקסימלי על פי התקנון.

בנושא אחר, הירוקים שמחו היום לשמוע על זימונים של דולב חזיזה וסאן מנחם לסגל של נבחרת ישראל. גם עאיד חבשי, נטע לביא ויושל אשכנזי נמצאים בכוננות בסגל המורחב. בכרמל בירכו את המאמן מרקו בלבול על ההתקדמות האדירה של שחקניו מאז שננכס לתפקיד. כ-4,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק נגד נס ציונה, ובמועדון מצפים ל-7,000 אוהדים ירוקים במושבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי