ליואיץ' עשוי לערוך בכורה ב-11: "חייבים לנצח את כפר סבא"

מתיאה ליואיץ'
מתיאה ליואיץ' | בני יהודה, רשמי

אבוקסיס מתכנן שינויים בהרכב במשחק בראשון (19:00). קשר הרכש החדש עשוי לפתוח. גם אז'ובל וכהן צפויים לקבל הזדמנות. על אף היכולת המאכזבת, בקבוצה בטוחים: "צריכים משחק אחד טוב שיחזיר לנו את הביטחון"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
בני יהודה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא (ראשון ב-19:00), כשבמועדון רוצים לבסס את מעמדם בצמרת הטבלה ולשמור על מאזן נקי מהפסדים. שחקני בני יהודה נהנו היום (חמישי) מיום חופש ומחר תחזור הקבוצה לאימונים. זה יהיה המשחק החמישי בששת מחזורי הפתיחה, שהזהובים משחקים בבלומפילד, אם כי עד כה המגרש הביתי לא ממש מאיר פנים לקבוצה, שהשיגה בו בינתיים רק ניצחון אחד ושלוש תוצאות תיקו.


המאמן יוסי אבוקסיס, שהביע ביקורת על היכולת בשני המשחקים האחרונים, נגד סקציה נס ציונה והפועל תל אביב, צפוי לערוך שינויים בהרכב בעיקר בקישור ובהתקפה. הכתומים לא מרבים להגיע למצבי הבקעה במשחקים האחרונים ומצפים לשינוי כבר במשחק הקרוב. בקבוצה הביעו אכזבה גדולה מיכולתם של איסמעילה סורו ועמית זנטי וייתכן שאחד מהם ואולי אפילו שניהם ירדו לספסל, במשחק הקרוב. הקשר הסרבי מתיאה ליואיץ', שנכנס כמחליף במהלך התיקו 1:1 נגד הפועל ת"א, עשוי הפעם לפתוח בהרכב לראשונה מאז הצטרף, כאשר גם בן אז'ובל ואבישי כהן נמצאים בתמונת ה-11.


"אנחנו צריכים משחק אחד טוב שיחזיר לנו את הביטחון", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "משחק אחד שניתן בו גולים, ישחרר הכל. אנחנו סומכים על יוסי, שימצא את הפתרונות ויידע מה לעשות. ביום ראשון נהיה חייבים לנצח את הפועל כפר סבא, עם יכולת כזו או יכולת אחרת".


יוסי אבוקסיס. צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב (אודי ציטיאט)
יוסי אבוקסיס. צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב (אודי ציטיאט)


הקפטן הוותיק איציק עזוז, שנותח במיניסקוס בברכו ונעדר מהמגרשים מאז תחילת הקיץ, מחלים כעת גם מקרע בשריר התאומים ובקבוצה מאמינים, שישוב לפעילות מלאה אחרי פגרת הנבחרת הקרובה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי