חיים שאבו הורחק מהמשחק של בית"ר ירושלים בנתניה

רוני לוי
רוני לוי | אודי ציטיאט

עוזר המאמן נענש על ידי בית הדין לאחר שאמר במהלך ההפסד 4:0 לאלופה בטדי: "שליאני ילך לחגוג עם הקהל של מכבי תל אביב". הפועל חדרה נקנסה ב-3,000 ש"ח בגין התפרצות של נער בן 13 לשדה המשחק

(גודל טקסט)

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הרחיק הערב (חמישי) את חיים שאבו ממשחק אחד בפועל, מה שאומר שהוא ייעדר מההתמודדות נגד מכבי נתניה במחזור הקרוב. כזכור, עוזר מאמן בית"ר ירושלים ספג כרטיס אדום במהלך המשחק בטדי נגד מכבי תל אביב, לאחר שאמר "שליאני ילך לחגוג עם הקהל של מכבי תל אביב".

"באמוציות של המשחק, הוא היה יכול שלא לשמוע", טען שאבו בבית הדין. "לא פניתי ללירן ישירות. לא התכוונתי לכלום". בהחלטה נכתב: "הנאשם – כפי שנאמר בדיון – הדברים שנאמרו, עדיף היה להם לו לא נאמרו, גם בעידנא דיתחא. בנסיבות אלה אני מרשיע את הנאשום וגוזר עליו עונש הרחקה ממשחק אחד".

במקביל, הפועל חדרה נקנסה ב-3,000 ש"ח בפועל ו-6,000 ש"ח על תנאי על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדרוגל בגין התפרצות אוהד לכר הדשא במהלך ה-2:2 נגד קריית שמונה במחזור הליגה האחרון. "מדובר בילד שהתפרץ לאחר הגול, המשטרה עצרה ותחקרה אותו", טען אלי דגני, מנכ"ל הפועל חדרה במהלך הדיון והוסיף: "הוא התנצל. אנחנו מכירים אותו. הוא לא חדר לדשא אלא חגג מסביב ונכנס מבלי שחצה את כר הדשא. אני מבקש להגיש תהציר של חברת האבטחה ומקווה שזה לא יקרה יותר".

בהחלטת בית הדין נכתב: "הקבוצה מודה כי אוהד יחיד שלה חדר ללא רשות לתחומי המגרש לאחר הבקעת השער לזכותה. העובדה כי מדובר בנער בן 13 אינה מהווה טעם ראוי לפטור מאחריות, ולפיכך, אני מרשיע את הקבוצה בהתפרצות לשדה המשחק. בשים לב להיות האירוע מצומצם מאוד בהיקפו ולעבר המשמעותי של הקבוצה, אני קונס ב-3,000 ש"ח בפועל + 6,000 ש"ח ע"ת עד תום העונה".


אוהדי הפועל חדרה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי