בעקבות הפציעה: סיינסבורי מחוץ לסגל נבחרת אוסטרליה

טרנט סיינסבורי
טרנט סיינסבורי | מאור אלקסלסי

בלם מכבי חיפה, שלא מצליח לשוב לאימונים מאז שנפגע בהפסד בבלומפילד למכבי ת"א לפני כשבועיים, גם ייעדר ממשחקי ה"סוקרוז" מול נפאל וטייוואן

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה השבוע שהבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי ייעדר מחר (שבת, 18:45 בספורט3) נגד סקציה נס ציונה, אבל האם פציעתו חמורה עוד יותר משחשבו? הבלם, שנעדר גם נגד מכבי נתניה בשבוע שעבר, לא הצליח להתאמן השבוע ולא ייכלל בסגל לצורכי מנוחה, אלא שגם לרשותה של נבחרת אוסטרליה הוא לא יעמוד בחלון המשחקים הקרוב.

המאמן גרהאם ארנולד הודיע הלילה (בין חמישי לשישי) שסיינסבורי יוחלף על ידי ביילי רייט וזהו למעשה יהיה השינוי היחיד בסגל נבחרת אוסטרליה לעומת החודש שעבר, כך שבלם מכבי חיפה יזכה לזמן ארוך יותר להתאוששות מהפציעה ולא ייקח חלק במשחקי של אוסטרליה נגד נפאל וטייוואן.

למרות ניפויו מהסגל עקב הפציעה, באוסטרליה ציינו כי הם יהיו בקשר עם הבלם, שכידוע נשוי לבתו של מאמן הנבחרת, ושאם הוא יחלים בזמן ויהיה צורך בזימונו, הוא בהחלט נמצא ב"רשימת המתנה". 

כזכור, סיינסבורי נפגע במשחק בבלומפילד לפני כשבועיים, בהפסד הירוקים 1:0 למכבי תל אביב, ומאז לא הצליח להתאמן. הוא מטופל על ידי הצוות הרפואי של מכבי חיפה ועל פי הצפי אמור לשוב לאחר פגרת הנבחרות.


סיינסבורי. הוצא מהסגל האוסטרלי בלית ברירה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי