ב"ש מחפשת ניצחון חוץ ראשון, בכר לא צפוי לבצע שינוי בהרכב

ברק בכר, גיא צרפתי
ברק בכר. צפוי להביא איתו את גיא צרפתי | דני מרון

המאמן צפוי להמשיך עם אותם 11 שניצחו את הפועל רעננה במחזור שעבר, ז'וסואה שהגיע לפני כשבועיים עשוי לעלות מהספסל להופעת בכורה נגד הפועל חיפה (שבת, 20:25 בספורט4). שטקוס צפוי לשוב לאחר פגרת הנבחרות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תנסה להמשיך את המומנטום החיובי ולהשיג ניצחון חוץ ראשון העונה, כשתתמודד מחר באצטדיון סמי עופר מול הפועל חיפה, במסגרת המחזור השישי בליגת העל (שבת, 20:25 בספורט4). באר שבע תצא היום לבית מלון בחיפה, שם תשהה עד סמוך למשחק מחר בערב.

הקשר הפורטוגלי, זו'וסואה, שמציג יכולת טובה באימונים מאז שהצטרף לקבוצה וגם פתח השבוע במשחק האימון נגד הפועל אשקלון, עשוי לזכות לדקות ראשונות במדי הקבוצה במשחק בסמי עופר. גם מרואן קבהא, שהושעה מהמשחק נגד הפועל רעננה בעקבות תקרית באימון עם עוזר המאמן גיא צרפתי, יחזור לסגל ועשוי לשחק.

עם זאת, ברק בכר צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח בניצחון במחזור הקודם 0:1 על הפועל רעננה, כאשר השוער אוהד לויטה, ששמר על רשת נקייה בשני המחזורים האחרונים, ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות על חשבונו של הליטאי, ארנסטס שטקוס, שעדיין לא כשיר במאת האחוזים.

הרכב משוער: אוהד לויטה, בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, אורן ביטון, דוד קלטינס, עדן שמיר, נאור סבג, ג'ימי מרין, נייג'ל האסלביינק, בן שהר.


ז'וסואה במעמד החתימה. בכורה לאחר כשבועיים בקבוצה? (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי