לקראת נתניה: זהבי תורגל בהרכב, קונסטנטין בכוננות

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

בית"ר מתכוננת למשחק המסקרן, קונטה התאמן אך לא תורגל והמגן הישראלי בכוננות. על רקע הביקורות סביבו, במועדון אישרו כי פלומיין לא היה אמור לפתוח ללא קשר לפציעה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק מחר מול מכבי נתניה, ועל רקע הביקורת על האנמיות במשחק ההתקפה, רוני לוי ערך לשחקנים אסיפה שמתמקדת דווקא במשחק ההגנה. כזכור, על פי האימונים האחרונים מסתמנת התלבטות גדולה אחת בהרכב: מרכז ההגנה. דיוגו ורדסקה וטל בן חיים תורגלו יחד במרכז ההגנה, אבל היום אור זהבי תורגל במקום בן חיים. ההתלבטות הייתה גם בצד ימין בין אנטואן קונטה לשי קונסטנטין. היום האחרון תורגל. בבית"ר לא פוסלים אפשרות שלוי ישנה את ההרכב ברגע האחרון.

בבית"ר אישרו את הידיעה אמש כי פרדי פלומיין שנמצא בספק בכל מקרה לא אמור לפתוח. לוי גרסיה וגדי קינדה הם כזכור אלה שאמורים לפתוח בכנפיים. למרות האסיפות בהן לוי הקרין בעיקר קטעים ממשחק ההגנה, בשני האימונים האחרונים המאמן שם דגש גם בבעיטות ותרגילי סיומת מול השער. בהתקפה תורגל שלומי אזולאי אך אנתוני וראן החליף אותו בהמשך.


פלומיין. לא צפוי לפתוח בהרכב (דני מרון)

בקבוצה נחושים לחזור לנצח לאחר המפלה הקשה נגד מכבי ת"א במחזור הקודם, בתקווה לצאת לפגרת הנבחרות בראש שקט. "יש לנו הזדמנות לצאת מהמצב הזה. אם ננצח בנתניה, נוכיח שהמחק מול מכבי תל אביב זו מעידה חד פעמית אחרי שבוע טוב שעבר עלינו", אמרו שחקנים אתמול.

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין (אנטואן קונטה), דיוגו ורדסקה, אור זהבי (טל בן חיים), מקס גרצ'קין; עדי תמיר, דן איינבינדר, עלי מוחמד, גדי קינדה, לוי גרסיה; שלומי אזולאי (אנתוני וארן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי