צפו: כפ"ס הדהימה את בני יהודה, האוהדים קראו קריאות גזעניות

דור ג'אן, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מוחמד גאדיר
דור ג'אן, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מוחמד גאדיר | אודי ציטיאט

שער עצמי של אליסון דוס סנטוס (6) הנחיל לקבוצה של יוסי אבוקסיס הפסד בכורה העונה, חלק מהקהל איבד את הסבלנות ונהם לעבר שחקני המנצחת. שער של גדיר נפסל בטענה לבד, ג'אן רשם החמצת ענק מול רשת חשופה

(גודל טקסט)
לא שקט בבני יהודה, שרשמה הערב (ראשון) הפסד בכורה העונה בליגת העל וספגה קריאות "ביזיון" מהקהל שלה. אם לא די בכך, חלק מהקהל הכתום קרא קריאות גזעניות לעבר החלוץ בנג'מין קוקו. הכתומים נוצחו 1:0 בבלומפילד על ידי הפועל כפר סבא במסגרת המחזור השישי ורשמו משחק שני ברציפות ללא ניצחון. המאמן יוסי אבוקסיס אמנם נאלץ להסתדר ללא אמיליוס זובאס ודור אלו הפצועים, אך קיבל את מתיאה ליואיץ', הרכש החדש, שערך הופעת בכורה בהרכב.


כפר סבא פתחה את המשחק בצורה טובה ובאה על שכרה כבר בדקה השישית, כאשר בובקאר טראורה המצוין פרץ באגף ימין והעביר כדור רוחב שפגע ברגלו של אליסון דוס סנטוס וחדר לרשת של יהונתן שאבי  – שפתח בין הקורות על חשבון אמיליוס זובאס הפצוע. העולה החדשה המשיכה לסכן את השער של בני יהודה, אך לא מצאה את הרשת וירדה להפסקה רק עם 0:1. בפתיחת המחצית השנייה ביצע המאמן יוסי אבוקסיס חילוף התקפי כאשר עמית זנטי עלה נכנס במקום הבלם אלבן פנישי והכתומים החלו להכתיב את הקצב, אך החמיצו ללא הפסקה.


בדקה ה-60 זנטי המחליף חדר לרחבת כפר סבא והכדור הגיע לדור ג'אן, שבעט לשמיים מול שער חשוף ורשם החמצת ענק. כעבור שלוש דקות בני יהודה כבר חשבה שהיא איזנה ל-1:1 לאחר שמוחמד גדיר חלף על פני השוער איתמר ישראלי ומצא את הרשת מקרוב, אולם השער נפסל לאחר בדיקה במערכת ה-VAR. בדקה ה-72 היה זה המחליף דור כוכב שיכול היה לקנות את עולמו, אך בעט ברשלנות מעמדה נוחה. חמש דקות לסיום העביר בן אז'ובל העביר כדור רוחב נפלא לזנטי שלא פגש את הכדור בצורה מספיק טובה ובעט החוצה משישה מטרים. הכתומים המשיכו לנסות, אך כפר סבא הייתה זו שחגגה עם 0:1 קטן-גדול בסיום.


בני יהודה נותרה במקום החמישי עם תשע נקודות, אולם כפר סבא זינקה למקום השישי ובמאזנה רק נקודה פחות. לאחר פגרת הנבחרות תצא הקבוצה מהשכונה למשחק חוץ בסמי עופר נגד מכבי חיפה בעוד העולה החדשה תגיע שוב לבלומפילד, הפעם למפגש עם הפועל תל אביב.




לא לזה הוא פילל. יוסי אבוקסיס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי