אביטן: "המשחק היה בידיים שלנו, מבין את התסכול של האוהדים"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב לא היה מרוצה לאחר ה-2:2 נגד רעננה: "ישנה תחושת אכזבה, לכבוש שני שערים בחוץ ולא לנצח זה מתסכל. הקריאות נגדי? אם המערכת תלך איתי לא יהיה שינוי". קורצקי הוסיף: "תיקו שכולו הפסד"

(גודל טקסט)

זה היה קרוב, אבל הפועל תל אביב יחד עם ניסו אביטן סופרים 11 משחקים רצופים ללא ניצחון מאז הגיע המאמן מהפועל חדרה. הפועל תל אביב כבר הפכה לאחר כיבוש של עידו לוי בעזרת דמבה קמארה פרנסיס קיירמה, אך כארם אשריד קבע 2:2 שהוציא את שתי הקבוצות בתחושת החמצה. אוהדי הפועל ת"א קראו למאמן להתפטר ואף אחד מהם נתפס ונעצר אחרי שירק על מאבטח. גם ברעננה לא שקט, המאמן מנחם קורצקי הורחק במחצית בשל עימות עם השופט הרביעי, מספר דקות לאחר שטען כי הקבוצה סובלת מקיפוח כבר מהעונה שעברה.

ניסו אביטן אמר בסיום: " ישנה תחושת אכזבה בעיקר. המשחק היה יכול להיות בידיים שלנו, היה לנו דקות טובות וכמו שהקלישאה אומרת, כדורגל משחקים 90 דקות. היו דקות שהלכנו לאחור ואז הגיע שער השוויון, עוד פעם זה היה בידיים שלנו, אבל זה המציאות".

פעם נוספת שאתם מרשימים אבל לא מנצחים: "אני חושב שזה משחק שני שאנחנו עדיפים על היריבה ויכולנו להכפיל את כמות הכבושים, זה מתסכל וצריך ללכת קדימה. אנחנו צריכים להמשיך ולקוות שהדברים יתחברו לנו, לכבוש שני שערים במשחק חוץ ולא לנצח זה מתסכל".


חגיגה זמנית בהפועל תל אביב לאחר שער היתרון (אודי ציטיאט)

הקריאות נגדך: "אני מבין את התסכול של האוהדים, כמו שזה כואב יותר כואב לנו וכולנו רוצים להשיג את הניצחון הזה ויש מחסום מסוים. יש לי המון סבלנות ואם המערכת תלך איתי לאותו כיוון לא יהיה שינוי, אני מוכן ומתכוון להוביל את המועדון קדימה".

גם מנחם קורצקי דיבר בסיום על אף ההרחקה: "תיקו שהוא כמו הפסד? הפסד לחלוטין. עלינו על הפועל בכל פרמטר היום, עד שער השוויון הם לא היו במשחק, היינו בשליטה. הגענו להרבה מצבים, בעיקר בחצי השני. צריכים יותר ריכוז ויותר החלטיות, אבל לדעתי לא בגלל זה הוכרע המשחק".


"עלינו על הפועל תל אביב בכל פרמטר היום". מנחם קורצקי (אודי ציטיאט) 

מאז שנכנס ה-VAR, מה הכריע את המשחק? "השיפוט, בכל שבוע אנחנו מקופחים, שבוע אחרי שבוע וזה כואב לי מאוד להגיד את הדברים האלה. אנשים משקיעים מכספם ומזמנם. אני חושב שלא היה פנדל בוודאות, אבל אם יש ספק, אני חושב שצריך ללכת עם השופט".

"אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מסך הנקודות שהוצאנו, לצערי זה לא התבטא מנקודות. אני בתקווה מאוד גדולה שהכדורים האלה בסופו של דבר ייכנסו כי לשחקנים שלי מגיע קרדיט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי