הבורר דחה את הבקשה של עאבד לשוב לאימוני הפועל ת"א

עאבד
עאבד | עדי אבישי

אמיר זולטי לא אישר לשחקן לשוב למתחם חודורוב. במועדון גיבו את אביטן: "מעמדו לא על הפרק, זה הזמן להתלכד". 150 אוהדים מחו בסיום המשחק נגד ההנהלה והמאמן: "הכאב שלהם מובן"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

היום (שני) החלה הבוררות שהגיש אחמד עאבד נגד הפועל תל אביב אצל בורר ההתאחדות לכדורגל עו"ד אמיר זולטי. עאבד, שחוזהו בוטל לאחר שימוע שעבר ואינו מתאמן במתחם חודורוב, הגיע עם פרקליטו אייל אברמוב בעוד הפועל ת"א יוצגה על ידי פרקליט המועדון עו"ד משה בן דת ואחד הבעלים זאב גרינברג.

בדיון נכחו גם נציג ארגון השחקנים ניר אלון והמנכ"ל מושיקו מישאלוב. הצדדים טענו את טענותיהם בפני הבורר, כשעאבד ביקש להחזירו למועדון ולקבל את כל חוזהו החתום. הבורר היה צפוי לתת רק מחר את פסק הדין, אך כבר בשעות הערב קבע כי אין להשיב את השחקן לאימונים. זהו ניצחון להפועל תל אביב ושל עורך הדין משה בן דת שטען כי ההסכם של השחקן מבוטל ולכן לא ניתן להחזירו לאימונים, על אף רצונו של עאבד.

מעבר לעניינים המשפטיים, הפועל תל אביב של ניסו אביטן ציינה אמש את המשחק ה-11 ברציפות בו לא ניצחה, והשישי בליגת העל העונה. פתיחת העונה של האדומים היא מהגרועות ביותר בתולדותיה, ומזכירה את עונת 2007/08 אז גיא לוזון אימן את הקבוצה ולא הצליח לנצח בשמונה משחקים רצופים. אז זה נגמר בפיטורים.


לא ישוב לאימוני הפועל תל אביב. אחמד עאבד (עדי אבישי)

התיקו 2:2 נגד הפועל רעננה גרם לאכזבה ענקית במועדון ואצל האוהדים רגע לפני הפגרה, וביציע המזרחי שוב הונפו שלטי מחאה כנגד הנהלת הקבוצה. בסיום המשחק התקהלו מעל 150 אוהדים מול שער היציאה המרכזי, קיללו את האחים ניסנוב וקראו לניסו אביטן להתפטר.

כוחות המשטרה הרחיקו את האוהדים ואפשרו לשחקנים שיצאו להגיע לרכבים בחניה הסמוכה, פרט לעמנואל בואטנג, עידן כהן ופרנסיס קיירמה אף שחקן לא זכה לקריאות עידוד מהשחקנים ואת הזעם כבר לא ניתן היה להסתיר.


אוהדי הפועל תל אביב. המחאה נגד הבעלים מתחזקת (עדי אבישי)

גורם במועדון אמר לספורט1: "מעמדו של ניסו אביטן אינו עומד על הפרק, הוא המאמן שלנו. התוצאות אומנם לא טובות ולא מתאימות להפועל תל אביב שהייתה אמורה להיות במקום אחר בטבלה, אבל אסור להאשים כרגע את הצוות המקצועי. עכשיו זה הזמן להתלכד ולא ליצור רעשי רקע ולחצים מכיוון הקהל שכאבם מובן. התקופה המאכזבת תסתיים, אולי כבר במשחק הבא ונקווה ליצור רצף ניצחונות".

המאמן ניסו אביטן אמר בסיום: "כאב האוהדים מובן, אני והצוות המקצועי בודקים את עצמנו בכל שבוע. לצבור ארבע נקודות זה מאכזב, האכזבה מהתיקו גדולה יותר כי המשחק היה בידיים שלנו וחבל שנתנו לו לברוח, אנחנו נצטרך לעמוד במבחן התוצאה. נצא לפגרה, נחזור לכפר סבא בעוד שבועיים, נתארגן ונהיה מוכנים".

במחצית, השוער יואב ג'ראפי חש סחרחורות וכמעט הוחלף באריק ינקו, אך התאושש והמשיך לשחק. היום השוער ובלם הקבוצה רז שלמה ימריאו יחד עם נבחרת ישראל למשחק נגד אוסטריה. הבלם אוראלי דגני סיפר כי הוא מתאושש מהקרע במפשעה ויהיה כשיר אחרי הפגרה.


יואב ג'ראפי. המשיך לשחק למרות סחרחורות (אודי צטיאט)

הקפטן מאור בוזגלו לא פתח בהרכב אמש ונכנס רק במחצית השנייה. בוזגלו סובל מעומס גדול ומתקשה להיכנס לכושר משחק ולנהיג את הקבוצה. במועדון מקווים ומאמינים כי הפגרה תעזור לבוזגלו לחזור לעצמו, וכך מצפים גם מעומרי אלטמן, אור אינבום וסטפן ספירובסקי שמתקשים להתעלות ולהרים את הקבוצה. 

 
בוזגלו. מתקשה להיכנס לכושר משחק (אודי צטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי